استانی 01:03 - 10 آبان 1393
فرمانده بسیج خیبر فاریاب دشتستان خبر داد
فرمانده بسیج خیبر فاریاب دشتستان از برگزاری یادواره 10 شهید فاریاب در روز تاسوعای حسینی خبر داد.

برگزاری یادواره 10 شهید فاریاب در روز تاسوعای حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدمهدی ملاکی شامگاه جمعه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: شهدای والامقام با نقدیم جان خود برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فداکاری کردند و تجلیل از این عزیزان وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی افزود: شهیدان با تبعیت و الگوبرداری از نهضت عاشورای حسینی و با ولایت‌مداری جان خود را تقدیم کردند و افتخارات و اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدای عزیز است.

فرمانده بسیج خیبر فاریاب دشتستان از برگزاری یادواره 10 شهید فاریاب در روز تاسوعای حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم یادواره 10 شهید فاریاب دشتستان همزمان با روز تاسوعا که متعلق به حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) جانباز دشت کربلا است، برگزار می‌شود.

ملاکی تصریح کرد: این مراسم معنوی و ارزشمند با حضور سخنرانان برجسته کشوری و مداحان مشهور استانی برگزار می‌شود و امیدواریم مردم شهیدپرور استان بوشهر و شهرستان دشتستان در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: در شرایطی که دشمنان با توطئه‌های مختلف برای زیر سئوال بردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند، برگزاری این یادواره‌ها در واقع گامی عملی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

فرمانده بسیج فاریاب گفت: افزایش سطح کیفی برنامه‌های یادواره‌های شهدا باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که محتوای برنامه‌ها و کیفیت آنها بالاتر رود.

ملاکی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا امری بسیار مهم است و یکی از اهداف مهم یادواره شهدای فاریاب نیز تداوم راه شهدا است.

وی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه افزود: مبلغان و روحانیون باید نسبت به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) تلاش کنند.


5085411
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است