ورزشی 00:25 - 04 آذر 1394
شاگردانم حتی برای خوردن و خوابیدن هم با من هماهنگ می‌کنند
شاهین نصیری‌نیا پس از موفقیت شاگردش در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری اظهار امیدواری کرد تا بتواند پس از سال‌ها آمریکا را به مدال المپیک برساند.

نصیری‌نیا: چشم به مدال المپیک دارم/ وزنه‌برداری آمریکا پاک است

شاهین نصیری‌نیا در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به آمریکا درباره حضورش به عنوان مربی در وزنه‌برداری آمریکا گفت: هدف من این است که الکس بتواند در المپیک صاحب مدال شود. این هدف بسیار سختی است، اما با این هدف تلاش و تمرین می کنیم. متاسفانه وزنه‌برداری در آمریکا چندان حرفه‌ای نیست، بنابراین کار کردن و نتیجه گرفتن سخت است.

قهرمان جهان در سال 1999 در ادامه با اشاره به موضوع مطرح شده در رسانه‌ها در مورد تعمدی بودن حذف شدن خودش در بازیهای آسیایی بوسان تصریح کرد: شاید در گفت و گوی چند روز پیش من منظور درست منتقل نشده بود. من از روی عمد مسابقه را خراب نکردم، شرایطی که آن روزها برای من بوجود آمده بود باعث شد تا نتوانم رقابتم را انجام بدهم. متاسفانه برخی موارد جو حاشیه‌ای بر روی ورزشکار زیاد است، اما تائید می کنم که رقابتهای جهانی سال 2002 را از روی عمد قهر کردم و شرکت نکردم.

شاهین نصیری‌نیا در ادامه افزود: من امروز با امید و انگیزه بالا در آمریکا کار می کنم و شاگردانم اعتقاد زیادی به من دارند. حتی برای خوردن و خوابیدن هم با من هماهنگ می کنند. البته این روشی است که من در کارم دارم، چراکه بدون جدیت در کار و بدون اینکه ورزشکار از مربی حساب ببرد، نمی‌توان به نتیجه خوب دست یافت.

مربی تیم ملی وزنه برداری آمریکا در مورد وضعیت دوپینگ در وزنه برداری آمریکا یادآور شد: شرایط وزنه برداری در اینجا با خیلی از کشورها متفاوت است. اینجا قانون و نظم حرف اول را می زند. دوپینگ و سایر موارد هم جایی در میان ورزشکاران ملی ندارد. همین وزنه بردار من هر هفته آزمایش دوپینگ می دهد. حتی شده در برخی هفته ها دوبار تست داده است. مگر در این شرایط کسی می تواند دارو مصرف کند. بنابراین وزنه برداری در آمریکا کاملا پاک است. حتی به غیر از تست ادرار، تست خون هم می‌گیرند که کار را به مراتب سخت می کند.

http://fna.ir/D73R8K

7424599
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است