استانی 08:54 - 05 اردیبهشت 1393
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان:
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: مهندسان در توسعه منابع طبیعی پیشگام هستند.

مهندسان در توسعه منابع طبیعی پیشگام هستند

احد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جامعه مهندسی استان زنجان همواره نسبت به محیط طبیعی و زیستی شهر و جامعه خود حساسیت لازم را دارد.

وی به مراسم درختکاری که با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان و منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد اشاره کرد و یادآور شد: جامعه مهندسی زنجان حساسیت لازم برای رشد و توسعه فضای سبز و منابع طبیعی را در شهر و استان زنجان دارد و حضور اعضای سازمان و مسئولان در این مراسم نشان از حساسیت مسئولان و مردم برای رشد و توسعه فضای سبز در زنجان است.

این مقام مسئول حساسیت جامعه مهندسی زنجان به طبیعیت را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مهندسان به عنوان افرادی که بیشترین تاثیر را در محیط طبیعی و زیستی انسان دارند نسبت به حفظ و احیای منابع طبیعی دارای حساسیت هستند.

وی ضرورت توجه به محیط زیست را یادآور شد و تاکید کرد: توسعه فیزیکی شهر با مصالح ساختمانی تنها رسالت مهندسان نیست و مهندسان باید نسبت به طبیعت اطراف خود حساس باشند.

محمدی با بیان اینکه باید از تجارب شهرهای بزرگ کشور استفاده کرد، افزود: شهر تهران نمود عینی برای مردم شهر زنجان است و باید از تجارب اینچنینی در راستای توسعه طبیعیت و کاهش آلودگی بهره برد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه فرصت مغتنمی برای توجه به منابع طبیعی پیش آمده است، خاطر نشان کرد: حضور مسئولان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در مراسم روز درختکاری در جنوب زنجان نشان از حساسیت این افراد به منابع طبیعی است.

وی خواستار تبدیل شدن مراسم روز درختکاری به جشنواره درختکاری در شهر زنجان شد و تاکید کرد: اهمیت این موضوع ایجاب می‌کند این مراسم در غالب یک جشنواره همه ساله برگزار شود.

وی از آمادگی سازمان نظام مهندسی در جهت مشارکت مالی برای برگزاری جشنواره روز درختکاری در زنجان خبر داد و تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی آمادگی دارد در این راستا کمک کند و از اعتبارات خود برای آن تخصیص دهد.


3569933
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است