اجتماعی 07:35 - 28 شهریور 1393
دو زن و هفت مرد که اعضای یک باند بودند و با فریب دختران و زنان فراری از خانه، آنها را در دام اعتیاد گرفتار می‌کردند، از سوی پلیس مشهد در استان خراسان رضوی دستگیر شدند.

دستگیری دو زن و هفت مرد در یک خانه

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبرداد خانه ای در شرق مشهد پاتوقی برای افراد خلافکار شده و دختران و زنان جوانی در این مکان در رفت و آمد هستند.

 

ماموران انتظامی برای بررسی و صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و آنجا را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند که مشخص شد گفته های تماس گیرنده صحت دارد. سردار بهمن امیری مقدم افزود: در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه مورد نظر شدند و دو زن 36 و 39 ساله را همراه هفت مرد دستگیر کردند. در بازرسی از این خانه مقادیری مواد مخدر صنعتی نیز کشف شد.

 

متهمان با انتقال به مرکز پلیس بازجویی شدند و اظهارات متناقضی را بیان کردند. ماموران در ادامه با بررسی سوابق کیفری افراد بازداشت شده، پی بردند تعدادی از آنها در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و سرقت فعالیت داشته اند. وی یادآور شد: تحقیقات از متهمان ادامه داشت تا سرانجام یکی از آنها راز فعالیت خود و همدستانش را برملا و عنوان کرد: ما در زمینه خرید و فروش ماده مخدر شیشه فعالیت داشتیم و علاوه بر آن خانه مان پاتوقی برای رفت و آمد افراد خلافکار بود.

 

از چندی پیش من و زنی که همدستم است، زنان جوان و دخترانی را که از خانه هایشان فرار کرده و سرپناهی نداشتند و در بوستان ها و مراکز خرید سرگردان بودند شناسایی و سپس با دعوت آنها به خانه مان علاوه بر معتاد کردن مجبورشان می کردیم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر با ما همکاری کنند. با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات از سوی پلیس آگاهی درباره آنها ادامه دارد.

2005


4749561
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است