ورزشی 08:44 - 06 مهر 1399

لغو جلسه ستاد مبارزه با کرونا/بررسی وضعیت رشته ها در وزارت بهداشت

محمد اسد مسجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری اینکه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در جلسات هفتگی پیگیر وضعیت رشته های مختلف و درخواست های مطرح شده از سوی آنها برای فعالیت در ایام کرونایی است، خاطرنشان کرد: طبق روال همیشگی، نشست این هفته باید دوشنبه برگزار شود اما به دلیل پیگیری وضعیت برخی رشته ها، این هفته جلسه ای نخواهیم داشت.

وی با یادآوری اینکه پروتکل های پیشنهادی از طرف برخی رشته ها در مرحله بازبینی به سر می برد، خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در این مرحله در واقع یعنی نهایی شدن کار، در مورد این رشته ها منتظر ابلاغ نهایی هستیم. به همین منظور تصمیم به لغو جلسه این هفته ستاد گرفتیم تا با حضور در وزارت بهداشت و دیدار از نزدیک با مسئولان مربوطه، روند مربوط به ابلاغ نهایی دستورالعمل ها برای این رشته ها را تسریع کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با یادآوری اینکه حضور در مرحله بازبینی شامل ۱۶ رشته می شود، گفت: اسکواش، اسکی، تنیس، تیراندازی، تیروکمان، جودو، دوچرخه سواری، قایقرانی، کاراته، کبدی، کوهنوردی، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، ورزش های جانبازان و معلولان، هنرهای رزمی، وزنه برداری و ووشو ۱۶ رشته ای هستند که در آستانه دریافت ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مربوط به خود هستند.

مسجدی تاکید کرد: از مجموع این رشته ها احتمالا دستورالعمل لازم برای ۴ رشته امروز ابلاغ می شود. این ابلاغ در مورد ۸ رشته دیگر تا پایان هفته و نهایت اوایل هفته آینده انجام خواهد شد. در نشست برگزار شده در محل وزارت بهداشت هم برای تسریع ابلاغ دیگر رشته های باقی مانده مذاکره و بررسی تکمیلی را خواهیم داشت.

به گفته این عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، لاله حاکمی و رضا سعیدی نایب رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، فرهاد مرادی دبیر ستاد و اشکان اردیبهشت از افراد حاضر در نشست روز دوشنبه وزارت بهداشت هستند.


10735424
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است