استانی 11:24 - 06 مهر 1399
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:
ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون حدود نیم قرن است که ما انقلابیون سکاندار مدیریت کشور شده‌ایم و دستاوردهای بزرگی داشته‌ایم اما شاخص‌هایمان در مقیاس با پتانسیل‌های موجود قانع کننده نیست و سوء مدیریت از موانع اصلی توسعه کشور بوده است.

شاخص‌ها در مقیاس با پتانسیل‌های موجود قانع کننده نیست

دکتر یحیی ابراهیمی امروز ششم مهر ماه در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما همه نمایندگان سوگند خوردیم که هموراه به استقلال و اعتلای کشور، حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پای‌بند باشیم.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰ سال پیش ملت بزرگ ایران علیه قانون‌شکنی، نابرابری، اشرافیت،شکاف طبقاتی، نبود آزادی و حاکمیت دستگاه خودکامه به پاخواست و مردمی‌ترین انقلاب جهان را به رهبری حضرت امام راحل به ثبت تاریخ رساند.

ابراهیمی بیان کرد: اکنون حدود نیم قرن است که ما انقلابیون سکاندار مدیریت کشور شده‌ایم و دستاوردهای بزرگی داشته‌ایم اما شاخص‌هایمان در مقیاس با پتانسیل‌های موجود قانع کننده نیست.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم سهم کارشکنی و شیطنت‌های برخی از قدرت‌های بزرگ جهانی و در راس آنها آمریکا را به یک سو بنهیم باید بپذیریم که سوء مدیریت از موانع اصلی توسعه کشور بوده است، تصریح کرد: برای رفع این نقیصه بدون حاشیه راهکار اصلی را بیابیم.


10735892
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است