سیاسی 23:10 - 09 آذر 1394
در مورد مطبوعات هم همین مسئله وجود دارد؛ درست است که در نظام مطبوعاتی هر کشور خط قرمز‌هایی وجود دارد ولی اینکه تعداد این خط قرمزها چه مقدار باشد و همچنین چگونگی استفاده از این خط قرمزها مهم است.

فعالیت حزبی در ایران یک شوخی است/ در مورد مطبوعات هم همین مسئله است

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، الیاس حضرتی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و مدیر مسئول روزنامه اعتماد در همایش "اعتماد؛ ملت و دولت" که عصر امروز (9 آذر ماه) در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین و اساسی‌ترین مسئله اجتماعی که نظام بر آن استوار شده، اعتماد است لذا اگر حکومت‌ها این سرمایه را دریابند دیگر به سلاحی برای حفظ کشور در برابر دشمن نیاز ندارند.

 





عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: مسئله اعتماد میان دولت و ملت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا اگر دولت‌ها می‌خواهند استوار باشند نباید خود را از مردم جدا بدانند.

 





مدیر مسئول روزنامه اعتماد افزود: اعتماد می‌تواند ریشه‌های اخلاق را در جامعه محکم کند، اگر می‌خواهیم اعتماد ریشه داشته باشد، باید آزادی بیان وجود داشته باشد، احزاب و رسانه‌ها به آزادی گفتار دست یابند و از دولت انتقاد کنند تا مسائل رفع شود.

 





وی همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: در این مذاکرات، ایران در مقابل 6 قدرت جهانی با همه فشارهای موجود نشسته، اقتدار خود را حفظ و مسئله را نیز حل کرده است.

 





حضرتی ادامه داد: اکنون دولت با دو مسئله رکود و تورم مواجه است و هرگاه که یکی از این دو موضوع را کنترل می‌کند موضوع دیگر افزایش می‌یابد البته دلیل آن هم اقداماتی است که در دولتهای گذشته انجام شده است لذا برای حل آن نیز باید به دولت نگاه ویژه داشت.

 





وی افزود: آیا سیاست رهبر انقلاب شکست برجام بود که برخی از مسئولان با انتقادهای نادرست خود بدنبال این مسئله هستند؟ کسی مخالف نقد و انتقاد نیست و دولت هم باید مورد نقد قرار گیرد ولی اینکه این نقد چگونه صورت بگیرد مهم است. 

 





مدیر مسئول روزنامه اعتماد اضافه کرد: فعالیت حزبی در ایران یک شوخی است در حالیکه احزاب برآمده از تفکرات مختلف هستند و در تمام کشورهای دنیا نهایتاً 5 حزب وجود دارند که براساس تفکرات مختلف شکل گرفته و مسئولیت می‌پذیرند.

 





به گفته حضرتی، احزاب رابط بین دولت و ملت هستند و خلاصه تفکرات ملت در آنها جاری است.

 





وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیاست دولت با احزاب و رسانه‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ دولت نه می تواند بخاطر انتقادهای نادرست با آنها کنار بیاید و نه می‌تواند حذفشان کند در حالیکه نظام حزبی، نظامی است که احزاب در آن حضور یافته، مسئولیت قبول کنند و تمام اختیارات آن مسئولیت را بپذیرند.

 





حضرتی افزود: در مورد مطبوعات هم همین مسئله وجود دارد؛ درست است که در نظام مطبوعاتی هر کشور خط قرمز‌هایی وجود دارد ولی اینکه تعداد این خط قرمزها چه مقدار باشد و همچنین چگونگی استفاده از این خط قرمزها مهم است.

 





عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: ما در کشور استعدادهای خوبی برای تشکیل مطبوعات داریم ولی وضعیت رسانه‌های کشور در حال حاضر در حد انقلاب اسلامی که به فرموده امام راحل(ره) انقلاب فرهنگی بود نیست./باشگاه خبرنگاران


7452109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حاج علی اکبری گفت: اگر صهیونیست‌ها  وارد ماجراجوی جدید شوند سیلی که خواهند خورد قابل مقایسه با چیزی که دریافت کردند نخواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر حیدری گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است