استانی 16:06 - 30 بهمن 1398
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح زمینه تقویت و تحکیم بیشتر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

حضور حداکثری و انتخاب اصلح سبب تقویت مردم‌سالاری دینی می‌شود

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در جمع کارکنان مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی بر لزوم مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیش رو تأکید کرد و افزود: حضور حداکثری و انتخاب اصلح زمینه تقویت و تحکیم بیشتر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد: در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، مجلسی که برای تعیین سرنوشت و تداوم مسیر پیشرفت و توسعه کشور ما حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: همان‌طور که در طول ۴۱ سال گذشته و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مردم و حضور آن‌ها در صحنه های مختلف موجب رشد و شکوفایی نظام اسلامی شده، نظام اسلامی با پشتیبانی مردم و محوریت ولایت توانسته در جامعه جهانی به‌عنوان یک الگوی موفق خود را معرفی کند.

حجت‌الاسلام سروستانی حمایت همه جانبه مردم را یکی از مهم‌ترین پشتوانه های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور حماسی مردم در هر برهه و مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی که دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی داشته‌اند، به گونه‌ای بوده که باعث تحکیم وحدت ملی بوده و دشمن را از دسیسه هایش ناامید کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: امروزه نظام اسلامی به‌عنوان یک نظام الهی نقش خود را به خوبی در منطقه ایفا می‌کند و چون نظام، نظام الهی و دینی است مردم همواره حامی نظام اسلامی بودند.

وی با بیان این که یکی از بارزترین نقاط قوت جامعه اسلامی دموکراسی و مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: در حماسه دوم اسفند ۹۸ همه‌ی کسانی که علاقه مند به سرنوشت مملکت هستند با هر گرایش و جریانی که هماهنگ باشند به پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و با رأی خود تیری به سینه دشمنان و بدخواهان نظام خواهند زد.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: آن‌چه حائز اهمیت است در مرحله اول حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و در مرحله دوم انتخاب نمایندگانی است که بتوانند برای جامعه مفید باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: اعتقاد و التزام عملی به اسلام عزیز و اقتصاد مقاومتی که تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است و همچنین قطع نظر از وابستگی، تلاش در جهت رفع مشکلات موجود جامعه و ایجاد فضای مناسب جهت ارتقاء شاخص‌های توسعه همه جانبه جامعه اسلامی از مهمترین خصوصیات نماینده مجلس محسوب می‌شود.

انتهای پیام


10401962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است