سیاسی 16:44 - 02 تیر 1397
رئیس کل دادگستری گلستان:
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که اجرای قانون وظیفه ما است، گفت: باید ضابطین بر اساس شرع و قانون عمل کنند و مراقب باشند از سر دلسوزی خلاف شرع مرتکب نشوند.

قانون مداری و قانون محوری باید اساس کار ضابطین قضایی باشد

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در همایش جامعه اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگاه قضایی، افزود: دلایل مشروعی که ضابطین تهیه می کنند باید قابل دفاع در دادگاه باشد زیرا اساس کار قاضی شواهد و مدارک قانونی است.



وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تغییر سریع شگردهای مجرمان، اظهار کرد: کشف شگرد های مختلف جرایم نیاز به دانش تخصصی دارد و باید ضابطین و قضات دانش خود را به روز کنند و با تکنولوژی های روز آشنا باشند.



این مقام ارشد قضایی استان به هجمه ها علیه قوه قضاییه و سپاه هم اشاره کرد و گفت: دشمنان با این حمله ها می خواهند ما را در مسیر درستی که در آن حرکت می کنیم متزلزل کنند اما به فضل خداوند همچون گذشته محکم پای این انقلاب و برخورد با دشمنان مردم ایستاده ایم و اجازه شیطنت و توطئه به دشمنان این مرز و بوم نخواهیم داد.



هاشمیان تصریح کرد: سلامت سپاه سبب شده است کارها با دقت و سرعت پیش رود و با کمک آن ها گروهک های تروریستی زیادی شناسایی و پیش از هر اقدامی متلاشی شوند.



وی با بیان این که ایمان و قدرت معنوی دو عامل پیروزی و پیشبرد ما در عرصه های مختلف است، افزود: هر جا از معنویات فاصله گرفتیم آسیب پذیر شدیم و اگر می خواهیم همچون گذشته قوی باشیم باید توسل به قرآن و اهل بیت و پیروی از ولایت را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.



انتهای پیام


9819873
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است