استانی 15:56 - 06 مهر 1399
سرپرست جهاددانشگاهی یزد در جمع مدیران زن استان:
ایسنا/یزد سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از ظرفیت‌های بالای این سازمان برای فعالیت در بخش‌های مختلف استان خبر داد.

جهاددانشگاهی ظرفیت‌ گسترده‌ای برای گشودن گره‌های جامعه دارد

«فاطمه سعادتجو» امروز در نشست با مدیران زن دستگاه‌های اجرایی استان، ضمن معرفی و ارائه توضیحاتی پیرامون سابقه فعالیتی خود در حوزه‌های علمی و دانشگاهی، گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان ارائه و اظهار کرد: این سازمان هلدینگی متشکل از چند حوزه محسوب می‌شود که براساس رسالت‌های خود در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، تجاری‌سازی و پژوهشی فعالیت می‌کند.

وی به فعالیت این سازمان در دو حوزه آموزش عالی در قالب دانشگاه علم و هنر و آموزش‌های کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دانشگاه علم و هنر با قریب شش هزار دانشجو خدمات مناسب و متنوعی در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می‌کند.

سعادتجو در مورد آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی نیز گفت: این اموزش‌ها در بخش آموزش‌های کارمندان دولت و عموم مردم با تنوع قابل توجهی ارائه می‌شود.

وی با بیان این که آموزش‌های کسب و کار از بخش‌های مهم حوزه آموزش‌های کوتاه مدت این سازمان است، تصریح کرد: با توجه به نیاز جامعه در این بخش، سازمان جهاددانشگاهی نسبت به ارائه آموزش‌های کسب و کار اقدام کرده و به زودی در این باره خدمات قابل توجهی انجام خواهد داد.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی یزد از معاونت پژوهشی این سازمان به عنوان یکی از بخش‌های موثر در رفع مشکلات و خودکفائی کشور و استان یاد کرد و گفت: این معاونت با وجود چندین پژوهشکده و مرکز خدمات تخصصی به خوبی فعالیت خود را به ویژه در بخش‌های تخصصی مانند حوزه سرامیک انجام می‌دهد.

وی افزود: پژوهشکده‌ جهاددانشگاهی یزد با برخورداری از جایگاه قابل توجه در کشور و اجرای طرح‌های ملی و اقدام برای تولید اقلام مورد نیاز کشور مانند قطعات دستگاه‌ها و کاتالیزها، گام‌های بلندی در استقلال کشور در بخش تولید و علم و فناوری برداشته‌ است.

سعادت‌جو با تاکید بر ظرفیت بزرگ حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی به علت تنوع فعالیت‌ها حائز اهمیت است و خوشبختانه آثار محسوس فعالیت‌های این حوزه را در استان شاهد هستیم.

وی به ظرفیت‌های ایکنا، ایسنا، ایسپا، مکفا و سایر فعالیت‌های فرهنگی این سازمان اشاره کرد و گفت: هر کدام از این بخش‌ها سهم شایسته‌ای در فعالیت‌های فرهنگی استان مانند رسانه و قران و نشر کتاب دارند.

این مسئول به خدمات قابل توجه مراکز پژوهشی محیط زیست، خاک، مطالعات اجتماعی و سایر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: هر کدام از این بخش‌ها تاکنون پژوهش‌های ارزنده‌ای را به جامعه ارائه کرده‌اند و ظرفیت‌ گسترده‌ای برای گشودن گره‌های جامعه و سایر نیازها و مشکلات کشور و استان دارند.

وی از فعالیت مرکز خدمات گیاهان دارویی و پیشرفت این حوزه و طرح ملی مشاغل خانگی در حوزه تجاری‌سازی یاد کرد و گفت: این سازمان از ظرفیتی بسیار گسترده‌ای برخوردار است و آمادگی حضور پررنگ در تمام صحنه‌های فعالیتی در استان را دارد.

در پایان مدیران زن استان ضمن تبریک به «فاطمه سعادتجو» اولین سرپرست زن سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، از توجه ویژه استاندار به حوزه مدیریت بانوان قدردانی کردند و نگاه روشن مدیریت استان به حوزه بانوان و جایگاه زنان در سطح کشور را قابل تقدیر دانستند.

انتهای پیام


10736674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است