استانی 15:35 - 17 خرداد 1399

ایجاد شغل برای زندانیان خراسان شمالی از دغدغه های دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی ظهر امروز در حاشیه افتتاح مجتمع متمرکز فرش خراسان شمالی، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت در استان ایجاد شغل و درآمد پایدار برای زندانیان و خانواده‌های آنان با هدف توانمندسازی و حل مشکلات معیشتی آنان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تا کنون فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح استان برای حل مشکلات خانواده‌های زندانیان انجام شده است، تصریح کرد: به زودی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محوریت ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده‌های آنان برگزار خواهد شد تا به سمتی برویم که در سطح کشور جز اولین استان‌هایی باشیم که برای حداقل یک نفر از اعضای خانواده زندانیان شغل ایجاد کرده‌ایم.

وی در پایان بیان داشت: ایجاد یک شغل در صنایع بزرگ هزینه زیادی نیاز دارد اما ایجاد مشاغل کوچک مانند قالیبافی ارزان است و مورد حمایت استان است.

این مجموعه سومین مجتمع متمرکز فرش خراسان شمالی است که توسط انجمن حمایت از زندانیان و اداره کل زندان‌های استان و حمایت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایجاد شده است.

همچنین این مجتمع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان از محل منابع سفر مقام معظم رهبری و ۵٠٠ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی با ایجاد اشتغال برای ١۵٠ نفر به بهره برداری رسیده است.


10562548
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است