استانی 16:39 - 01 اردیبهشت 1400

پیامدهای عدم شرکت در انتخابات برای مردم تشریح شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالقاسم چمن ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع ۳ هزار بسته معیشتی که در سالن ورزشی نه دی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان گمنام در راه رضای خدا تاکنون چند هزار بسته معیشتی را به دست مردم رساندند اما هیچ گاه اسمی از آنها به میان نبوده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی با تأکید به لزوم خودباوری و تکیه بر توان داخلی بیان کرد: روزی که کرونا وارد کشور شد هیچ امکاناتی نداشتیم اما با خودباوری مشکلات را رفع کردیم.

وی افزود: در آن برهه کشورهای اروپایی از هم ماسک می‌دزدیدند اما بسیجیان در کارگاه‌ها، خانه‌ها و مساجد سعی در رفع مشکل ماسک داشتند.

چمن با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن سعی دارد بر طبل بی‌اعتمادی و کم کاری مسئولان بکوبد تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند لذا باید در این شرایط پیامد عدم شرکت در انتخابات برای مردم تشریح شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی شرکت نکردن در انتخابات را پشت کردن به آرمان‌های شهدا دانست و بیان کرد: باید بدانیم در صورتی که مشارکت پایین باشد عواقبی به دنبال خواهد آمد.

وی افزود: اگر در انتخاب شرکت نکنیم و انتخاب آگاهانه نداشته باشیم شرمنده شهدا خواهیم شد.

چمن در انتها با اشاره به محدودیت‌های کرونایی گفت: در چنین شرایطی که تجمعات تعطیل هست باید در کنار بسته‌های معیشتی، بسته بصیرتی تهیه کرد و به مردم ارائه داد.


11035831
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است