اقتصادی 13:56 - 01 مرداد 1393
تردد خودروها در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل 0.5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش تردد خودروها در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در شبانه روز گذشته کل تردد ثبت شده براساس اطلاعات دریافتی از 1032 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 0.5 درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 20 درصد، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 5 تا 6 صبح صورت گرفته است که مسافران می توانند با آگاهی از این موضوع، ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

براین اساس محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته عبارتند از: آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین، ایلخچی - تبریز، کرج - ماهدشت، قائمهشر - ساری، جاده مخصوص تهران - کرج، آزادراه ساوه - تهران، ماهدشت - کرج.

محدودیت‌های ترافیکی؛ از امروز تا شنبه

تردد کلیه موتورسیکلت ها از ساعت 12 روز چهارشنبه یک مرداد تا ساعت 24 جمعه 3 مرداد از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد کلیه خودروها از ساعت 14 روز جمعه 3 مرداد تا ساعت تا ساعت یک بامداد روز شنبه 4 مرداد، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 روز جمعه 3 مرداد تا ساعت یک بامداد روز شنبه 4 مرداد از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

همچنین تردد کلیه کامیون ها، کامینونت ها و تریلررها از محور کندوان همچنان ممنوع است. تردد کلیه تریلرها از محورهراز ممنوع و تردد کلیه کامیونت ها و کامیون ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه یک مرداد و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز پنجشنبه و جمعه 2 و 3 مرداد ازمحور هراز ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها از ساعت 6 تا 24 روزجمعه 3 مرداد از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.


4307422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر سیاست‌های اخیر وزارت جهاد در راستای تنظیم بازار، صادرات مستمر مرغ به عنوان راهکار اساسی برای بالا نگه داشتن تولید مرغ، استفاده از حداکثر ظرفیت واحد‌های مرغداری و ایجاد ارزآوری باید در دستور کار قرار گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ابر پروژه اومااویا که با حضور رئیس جمهور و و زیر نیرو در سریلانکا افتتاح شد، گامی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و رسیدن به هدف ۵ میلیارد دلاری بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته کارشناسان، بنگاهداری بانک‌ها توان بخش واقعی اقتصاد را در بحث رشد تولید کوچک خواهد کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اربعین، برای واردات ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس، مبلغ ۶۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تا امروز تعداد مجوز‌های تبدیل شده به شناسه یکتا از مرز ۴۲۷ هزار گذشت و استان لرستان و سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه صدرنشین هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اکسپو گفت: برآورد ما افزایش دوبرابری میزان قرارداد‌های تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ نسبت به دوره‌ قبل است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان توسعه تجارت گفت: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است