استانی 14:19 - 18 خرداد 1399
ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، از کشف و ضبط گردوی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال، دو محموله اسپلیت خارجی به ارزش یک میلیارد ریال و ۱۴ کیلو تریاک جاساز در دو تلویزیون خارجی قاچاق در شهرستان، خبر داد.

کشف گردو و لوازم خانگی قاچاق و تریاک در شاهین‌شهر

سرهنگ حسین بساطی، در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا، اظهار کرد: در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در اتوبان اصفهان_کاشان ۲۴ گونیِ ۵۰ کیلویی گردو به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط و راننده به مراجع قضایی برای تشکیل پرونده و بررسی‌های بیشتر ارجاع داده شد.



وی، با تأکید بر مقابله با سودجویی مغرضان، رکود اقتصادی و افزایش بیکاری جوانان، خاطرنشان کرد: در پاسگاه مورچه‌خورت از بازرسی یک اتوبوس مسافربری ۷ دستگاه اسپلیت و از یک خودرو پراید ۳دستگاه اسپلیت به ارزش جمعاً یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد و دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.



فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی قاطعانه و جدی برخورد خواهد کرد، افزود: در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری عبوری از محورهای مواصلاتی شهرستان، دو دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق کشف شد که ۱۴ کیلو و ۳۱۰ گرم تریاک به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود که در نتیجه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام


10564187
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است