استانی 13:38 - 14 فروردین 1399

پایان هفته بارانی در گیلان/دمای هوا ۳ تا ۵ درجه کاهش می یابد

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود جریانات جنوبی به منطقه، اظهار کرد: شرایط برای وزش باد طی امروز و فردا در منطقه به ویژه ارتفاعات و دامنه‌های استان گیلان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز جمعه نیز با تقویت ناپایداری‌ها و نفوذ سامانه خنک و بارشی شرایط برای رگبار باران، وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق در منطقه فراهم می‌شود، افزود: کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا، مه آلوده بودن هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه این شرایط به تناوب تا پایان هفته در منطقه تداوم دارد، گفت: آسمان امروز (پنجشنبه) اکثر نقاط استان گیلان کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد افزایش ابر، رگبار باران، اعتماد وقوع رعد و برق خواهیم بود، تصریح کرد: از عصر امروز نیز بر ارتفاع موج دریای خزر افزوده شده و در این مدت انجام فعالیت‌های مرتبط نامناسب است.

دادرس ادامه داد: برای روز جمعه نیز آسمان استان گیلان قسمتی ابری تا نیمه ابری، مه آلود همراه با کاهش نسبی دما و بعضی نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز دمای شهر رشت مرکز استان گیلان نیز ۱۶ درجه سانتی گراد و بیشنیه رطوبت نیز ۹۸ درصد است، گفت: آسمان شهر رشت برای امروز پنجشنبه کمی تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی و گاهی افزایش ابر و رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.


10466276
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است