استانی 21:21 - 09 بهمن 1393
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ضربه زدن به نهاد خانواده و ترویج بی‌بند و باری هدف شبکه‌های ماهواره‌ای است.

ضربه زدن به نهاد خانواده هدف شبکه‌های ماهواره‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین امشب در دومین جلسه محفل انس با بازنشستگان سپاه استان زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی رهاوردهای بسیاری برای نظام و انقلاب داشت.

وی با اشاره به اینکه طی 36 سال گذشته کشور به دستاوردهای بسیاری دست یافته است، تصریح کرد: باید قدردان و پاسدار این دستاوردها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم و تاکیدات بسیاری که در این آیات به تعدادی از بنیادها شده است، افزود: برخی از بنیادها در اسلام مقدس است.

این مسئول پیامبر اکرم(ص) مقدس‌ترین بنیاد در دین اسلام است، تصریح کرد: روزنامه‌ای که اقدام به اهانت به پیامبر اکرم(ص) توهین کرده در واقع به کل جهان هستی اهانت کرده است.

متین با بیان اینکه در بحث توهین فقط  انتشار یک کاریکاتور نبوده است، گفت: دشمنان تلاش دارند که از این طریق به اسلام و دین ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه دشمنان کشور صرفا با یک کشور 75 میلیونی مشکل ندارند، گفت: مشکل آنها وجود اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: دشمنان در مقابله با مقدسات و اهانت به پیامبر اکرم(ص) صرفا با طرز فکر پیامبر مشکل ندارند، بلکه آنها با کل اسلام مشکل دارند.

این مسئول با بیان اینکه هدف دشمن از انجام اقدامات مختلف برداشتن چادر از سر زنان ایرانی است، گفت: آنها به دنبال این هستند که زنان به دین بی‌ایمان شده و بی‌بندوباری را ترویج دهند.

متین با تاکید بر نقش پیشکسوتان و بازنشستگان در دفاع از دستاوردهای کشور تصریح کرد: بازنشستگان باید در صحنه باشند و همچون سال‌های اولیه انقلاب از کشور دفاع کنند.

وی در ادامه با قرائت آیه 21 سوره روم در زمینه مقدس‌ترین امور در اسلام افزود: خانواده و اهل بیت یکی از مقدس‌ترین بنیادها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خانواده را بنیاد مقدسی در دین دانست و گفت: باید به این نهاد اهمیت بیشتری دهیم.

این مسئول با اشاره به تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای در ضربه زدن به نهاد خانواده بیان کرد: همه تلاش این شبکه‌ها از بین بردن آرامش است.

متین با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال آسایش افراد هستند، اضافه کرد: آسایش ممکن است برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد، اما بسیاری از افراد آرامش ندارند.

وی داشتن آسایش صرف را بیهوده عنوان کرد و گفت: رسیدن به آرامش واقعی از طریق اسلام ممکن می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی دشمنان دین و اسلام برای ضربه زدن به اسلام اضافه کرد: در نتیجه این تحقیقات مشخص شده است که خروج زنان با پوشش نامناسب از منازل، کارخانجات و ادارات بهترین راهکار برای مبارزه با اسلام است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان با انجام اقدامات تخریب‌گرایانه به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف اسلامی هستند، گفت: حفاظت از حجاب و عفاف زنان وظیفه همه مردان است.


5731697
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است