استانی 22:10 - 11 اسفند 1399
معاون راه و شهرسازی لرستان:
ایسنا/لرستان معاون راه و شهرسازی لرستان گفت: ۴۳ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی در استان وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

۴۳ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی در استان وجه اولیه را واریز کردند

محمد پیامنی امروز ۱۱ اسفندماه در جلسه قرعه‌کشی اختصاص واحدهای طرح اقدام ملی به متقاضیان شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی ایجاد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بود که سهم لرستان از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۷۶ واحد تعیین شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۷ هزار و ۴۵۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن که در چهار مرحله ثبت‌نام کردند پس از پالایش آنان  ۸۰۰۹ نفر در کل استان حائز شرایط بودند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان افزود: از مجموع ۸۰۰۹ متقاضی مذکور، ۳۴۶۳ نفر یعنی ۴۳ درصد آنان  وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان واریز کردند.

پیامنی گفت: متقاضیان براساس پیشرفت فیزیکی واحدها در مراحل بعدی وجوه تکمیلی را پرداخت خواهند کرد.

وی افزود: در خرم‌آباد تعداد ثبت‌نام شدگان ۱۵ هزار نفر بودند که از این تعداد ۴۵۰۰ نفر تایید شدند و تاکنون ۲۴۶۰ نفر واریز اولیه وجه را انجام دادند که در سه پروژه فاز دوم مسکن مهر و کوی آبشار قرعه کشی می‌شوند و ۵۰۰ واحد ذخیره شده نیز بصورت رزو در نظر گرفته شده؛ چنانچه افرادی انصراف دهند در اختیار ذخیره شدگان و براساس اولویت‌بندی قرار خواهد گرفت.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان گفت: در بروجرد نیز ۸۲۰۰ متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر حائز شرایط بودند و ۴۴۰ نفر تاکنون  وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کردند.

پیامنی عنوان کرد: در بروجرد ظرفیت کافی و زمین به میزان لازم  برای متقاضیان در قالب پروژه ۲۴۰ واحدی وجود دارد و مابقی نیز در قالب اراضی ۳۷ هکتاری تعیین شدند که به اتحادیه تعاونی مسکن بروجرد تحویل داده شده است و با طراحی و آماده سازی واگذاری از طریق تعاونی‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: قرعه کشی واحدهای فوق از طریق نرم‌افزاری که طراحی شده انجام می‌شود.

انتهای پیام


10973139
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است