وبگردی 15:55 - 06 بهمن 1393
فراخوان نخستین دوره جشنواره هنرهای تجسمی محمد (ص) با هدف معرفی پیامبر (ص) به عنوان پیامبر مهربانی برای تمامی انسان ها منتشر شد.

 به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی انتشارات عزیزستان، اعلام کرد: دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی«محمد (ص) رسول مهربانی» در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رسول اکرم (ص) با فراخوانی از همه هنرمندان گروه های هنر تجسمی دعوت کرد با ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره، به جمع عاشقان رسول مهربانی بپیوندند.



در این فراخوان آمده است:

«همچون دیگر ایرانیان و تمامی مسلمانان در سراسر جهان در پی بی حرمتی به پیامبر اعظم (ص) و حوادث تروریستی پس از آن و با هدف معرفی نبی مکرم اسلام به عنوان پیامبر مهربانی برای تمامی انسان ها، انتشارات عزیزستان و سایت آرت آنلاین اقدام به برپایی جشنواره ای هنری با هشت محور گرافیک، تصویرسازی، نقاشی خط، خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، مینیاتور و کاریکاتور می نماید.

در هر یک از گروه های اعلام شده در این فراخوان، 10 اثر با اعطای لوح تقدیر به عنوان آثار برتر معرفی و به پنج اثر برتر، لوح تقدیر و جوایزی تعلق خواهد گرفت. همچنین منتخبان این جشنواره از امتیازات دیگر مانند نمایش در نمایشگاه های مختلف، گالری ها بهرمند خواهند شد.

هنرمندان در خلق، تولید و ارائه آثار به رعایت نکات مندرج در این فراخوان دقت کنند. چون این همایش با نیت معرفی پیامبر اسلام با الهام از خلق و خوی مهربانانه ایشان برپا شده است. محورهای خلق اثر عبارتند از: بیان مهربانی پیامبر حضرت محمد (ص )، نفی سیاست ایجاد تنش بین ادیان و تمدن ها، نفی فرهنگ تروریسم و تروریسم فرهنگی، تبدیل نفرت پراکنی به بذل مهر و محبت، تعامل به جای تقابل، گفتگو به جای برخورد، رد استفاده ابزاری از دین توسط تروریست ها، رد استفاده ابزاری از دموکراسی و حقوق بشر توسط نیروهای به ظاهر متمدن، پاسخ هنرمندانه به بی حرمتی.»

هنرمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند سه اثر هنری به جشنواره ارسال کنند و مهلت ارائه اثر نیز 15 اسفند سال جاری است، همچنین ارسال آثار قبلی و شرکت داده شده در جشنواره دیگر بلامانع است. در این فراخوان از همه استان ها و پیشکسوتان هنرهای تجسمی دعوت شده تا به منظور هرچه موثرتر برگزار شدن این فراخوان به عنوان حامی معنوی، داور یا ارائه دهنده اثر در بخش جنبی حضوری فعال و موثر داشته باشند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02188104744، شماره موبایل 09354082189 تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی info@artonlines.com ایمیل بفرستند.


5706288
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کوکو سیب زمینی مکزیکی غذایی خوشمزه، تنده و خیلی خوش عطر و بو است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی دیگر از پیامد‌های جذاب نسبیت زبانی، نقشی است که زبان در شکل دادن به چگونگی درک افراد مختلف از اطلاعات دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از قطعات فوق ایمنی در خودرو، ترمز است در مواردی احتمال دارد لنت ترمز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و با ارتعاش صدایی گوش خراش سبب ایجاد مزاحمت گردد. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره‌گیری از ترفند‌هایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی‌تر از آنچه تصور می‌شد زندگی کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خوردن انواع دسر‌های خوشمزه باعث می‌شود تا در مهمانی‌ها و جمع خانوادگی برای شما لحظاتی شیرین و آرامش‌بخش به ارمغان آورد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین بازی‌های فکری در جهان که برای سرگرم‌شدن در دورهمی‌ها همیشه هیجان و جذابیت‌های خاص خود را دارند و باعث تقویت ذهن و حافظه هم می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی ایران، درحالی برای نخستین‌بار رونمایی شد، که با اعلام نتیجه مطالعه‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده، تاریخ ایران با تحولاتی مواجه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در برخی از سال‌ها ممکن است ماه رمضان با امتحانات دانش آموزان و دانشجویان همزمان باشد لذا برای بهره بردن از فواید این ماه و همزمان رسیدن به برنامه درسی لازم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهیار کلاس اول دبستان که بود، یک شب به من گفت مامان مگر نمی‌گویید شهدا زنده هستند؟ فقط یک بار به بابا بگویید بیاید مدرسه و من بابام را به بچه‌ها نشان بدهم، بعد دوباره برگردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گردشگری مذهبی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های صنعت بزرگ و متنوع گردشگری جهانی از جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصادی کشورها به ویژه نواحی روستایی برخوردار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است