اجتماعی 00:09 - 17 بهمن 1394
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش وپرورش خبر داد:
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای برقراری فوق‌العاده ویژه پرسنل آموزش و پرورش در ماه پایانی سال خبر داد.

برقراری «فوق‌العاده ویژه» برای پرسنل آموزش پرورش تا اسفند

سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات امسال آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی معلمان بود، اظهار کرد: با تلاش مجموعه آموزش و پرورش موفق شدیم احکام معلمان را از ابتدای مهرماه صادر کنیم و همانطور که بارها اعلام شد، به طور میانگین 300 هزار تومان به حقوق معلمان افزوده شده و حدود 800 هزار نفر مشمول این طرح شدند.

وی ادامه داد: این یک اقدام مثبت در آموزش و پرورش بود. یکی دیگر از موضوعات مهمی که دنبال کردیم، برگزاری آزمون استخدامی برای 5000 نفر بود.

وی با بیان اینکه آزمون آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌های اجرایی تفاوت‌هایی دارد گفت: این موضوع کار را کمی سخت می‌کند. ما برای 56 شغل متفاوت در سراسر کشور این آزمون را برگزار کردیم و نزدیک به 2600 شغل -محل مختلف داشتیم. از سوی دیگر در 13 استان صرفا بومی‌گزینی منطقه‌ای انجام شد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی دیگر از مواردی که به طور جد به دنبال آن هستیم اجرایی کردن بند دال ماده 68 است گفت: اگر بتوانیم موافقت سازمان مدیریت را بگیریم می‌توانیم این بند را برای ستاد حوزه آموزش و پرورش اجرایی کنیم.

حسینی ادامه داد: بند دال ماده 68 فوق‌العاده ویژه است که دولت بخشنامه کرده و باید برای 25 درصد مشاغل‌مان که به تصویب شورای توسعه می‌رسد آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون تعاملاتی داشته‌ایم و مشاغل‌مان را به تصویب رسانده و منتظریم که به ما ابلاغ کنند، گفت: رتبه‌بندی معلمان صرفا برای معلمان اجرا شد و برای پرسنل آموزش و پرورش نیز فوق‌العاده ویژه اجرا می‌شود و میزان افزایش حقوق پرسنل بستگی به حقوق ثابت آنها دارد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون گفته شده به 25 درصد مشاغل، فوق‌العاده ویژه تا سقف 50 درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر اضافه شود، عنوان کرد: در مصوبه دولت فوق‌العاده ویژه تا 30 درصد تعیین شده که اگر سازمان مدیریت آن را به ما ابلاغ کند، برای پرسنل آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد و البته میزان این فوق‌العاده در افراد متفاوت است و شخصی که سابقه کاری بیشتری داشته باشد، مشمول افزایش بیشتری خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: تصور می‌کنم یک ماه آخر سال این مصوبه اجرایی شود و تلاش ما هم بر همین امر است.

انتهای پیام


7657477
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است