استانی 18:05 - 25 آذر 1397

۹ دی فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت در برابر جریان‌های ضدانقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی داداشی بعدازظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی یوم‌الله ۹دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد با بیان اینکه در دولت اصلاحات برخی علیه ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات مردم شمشیر کشیده‌اند، گفت: مردم با اعلام انزجار خود نسبت به عملکرد فتنه گران پاسخ محکمی به این تحرکات دادند.

وی فتنه‌گران را لیبرال‌های اسلامی عنوان و تصریح کرد: برخی در ظاهر خود را دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند اما در پس پرده علیه ارکان نظام رفتار می‌کنند که این موضوع بسیار تلخ و رنج آور است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان‌سازی فتنه گران در شهرستان‌های مختلف با ایجاد دفاتر محسوس و نامحسوس، اظهارکرد: نیروهای ارزشی و انقلابی ضمن هوشیاری کامل نسبت به این تحرکات لیبرالی و برخی جریانات ضداسلامی و ضد دینی حساسیت‌های لازم را از خود نشان دهند.

داداشی با اشاره به وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها در جریان‌های سیاسی، افزود: یوم‌الله ۹ دی فرصت مناسبی است تا دلسوزان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد همدلی جبهه متحدی در برابر جریان‌های ضدانقلاب تشکیل دهند.

شاخص ولایتمداری موضع‌گیری شفاف و صریح علیه فتنه است

اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با بیان اینکه فتنه‌گران با نفوذ در بدنه دولت جلوی توسعه و پیشرفت کشور را گرفته‌اند، گفت: یوم‌الله ۹ دی یوم‌الفرقان دوستان و دشمنان نظام است.

وی با بیان اینکه شاخص ولایتمداری موضع‌گیری شفاف و صریح علیه فتنه است، افزود: مواضع علنی و عملی افراد درباره فتنه ۸۸، ملاک و معیار انقلابی‌گری و حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است.

عباسی با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور خود در یوم‌الله ۹ دی ضمن محکومیت فتنه‌گران در برابر توطئه استکبار جهانی ایستادند، اظهارکرد: این روز بزرگ باید زنده‌ نگهداشته شود و چرایی آن برای نسل جوان تبیین شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت موضع‌گیری شفاف اشخاص درباره فتنه سال ۸۸، ادامه داد: نباید به کسانی که نسبت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌تفاوت هستند اعتماد کرده و به آنها فرصت داده شود.


10001778
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است