استانی 00:47 - 24 مرداد 1399
استاندار کردستان:
ایسنا/کردستان استاندار کردستان از ادارات استان خواست صرفه جویی در هزینه‌ها را جدی بگیرند و برای دستگاه و دولت، تعهد جدید ایجاد نکنند.

ادارات صرفه جویی در هزینه ها را جدی بگیرند

بهمن مرادنیا در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ضمن تاکید بر ضرورت رعایت صرفه جویی در هزینه ها توسط ادارت و عدم ایجاد تعهدات جدید، اظهار کرد: دولت آنچه که توانسته برای یکسان سازی و رفع تبعیض در پرداخت حقوق کارکنان خود، انجام داده است. 

وی همچنین خواست در این جلسه مصوب شود، برق و اینترنت ادارات به هیچ عنوان قطع نشود و افزود: قطع آن به معنی تعطیل شدن خدمات دستگاه ها به مردم خواهد بود. 

مرادنیا در ادامه خواستار تسریع ادارات در شناسایی و معرفی اموال منقول و غیر غیرمنقول خود جهت اجرای قانون فروش آن ها و تامین اعتبارات مورد نیاز استان شد و به اداره کل اقتصاد و دارایی استان دستور داد در صورت عدم معرفی اموال توسط ادارات تا پایان ماه جاری، در این خصوص اقدام کنند.

استاندار کردستان از برخورد برخی دستگاه در اجرای این قانون ابراز نارضایتی کرد و ضمن تاکید بر لزوم اهتمام و جدیت بیشتر در این زمینه، خاطرنشان کرد: اگر با درآمد حاصل از فروش اموال مازاد دستگاه های استان چند پروژه به اتمام برسد، خدمت بزرگی به استان شده است.

انتهای پیام


10666079
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است