استانی 13:13 - 02 آذر 1393
همزمان با هفته بسیج مسجد روستای رنگین‌بان پلدختر با حضور فرمانده سپاه، امام جمعه موقت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

مسجد روستای رنگین‌بان پلدختر افتتاح شد

فرمانده ناحیه مقاومت ظهر امروز پلدختر در حاشیه آیین افتتاح این مسجد به خبرنگار فارس در پلدختر گفت: این مسجد دارای یک هزار و 500 مترمربع مساحت و مبلغ بیش از 800 میلیون ریال به همت بسیج سازندگی و کمک‌های مردمی برای ساخت آن هزینه شده است.

محمد شریف نوریان با بیان اینکه مسجد و بسیج سنگرهای مستحکم برابر تهاجم سخت دشمنان هستند، افزود: مسجد سنگر مستحکم دین و دنیا است، امروز دشمنان مساجد را که مرکز اعتقادی و فکری مسلمانان است، هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد که همگان در سنگر مسجد حضور پیدا کنند، گفت: باید همیشه و در همه حال از مساجد حراست و پاسداری کنیم و این سنگر مستحکم اکنون توانسته است، برابر بسیاری از تهاجمات دشمن غلبه کند و باید سعی شود این کانون رشد و بالندگی جامعه محکم و استوار به کار خود ادامه دهد.

نوریان افزود: در کنار مسجد با ابتکار امام (ره) بسیج تاسیس شد و بسیج و مسجد در کنار هم یک سنگر دفاعی مستحکم را برابر دشمنان قسم خورده این انقلاب و اسلام تشکیل دادند که نیروهای آن زاهدان شب و مجاهدان روز هستند.

وی تصریح کرد: مردم در مساجد علاوه بر عبادت به معرفت و بصیرت، مسلح و مجهز می‌شوند و باید با استفاده از پتاسیل بسیج تلاش کرد، تا برابر این تهاجم دشمن مقابله صحیح و هدف‌داری انجام داده و دشمنان را در مسیر حرکتی خود ناکام گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر از مساجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌های اسلامی برای ایجاد اتحاد میان مسلمانان یاد کرد و گفت: باید بسیج و مسجد در راستای مقابله با این حملات گام‏‌های محکم و استواری بردارند و بدانند که بسیج با مسجد و در کنار هم سبب رشد و تعالی جامعه در حرکت به سمت جامعه بزرگ اسلامی می‌شود.


5249400
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است