گوناگون 23:10 - 13 تیر 1394
دلیل رشد بیش از حد مو در خانم ها افزایش سطح هورمون های مردانه درخون، آندروژن و یا استفاده از بعضی از داروها است.

روش های طبیعی از بین بردن موهای زائد
امام صادق علیه السلام : آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آینده نوشته می ‏شود.

 

 

به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، موهای زائد به موهایی گفته می شود که عمدتا در چانه، لب فوقانی، دو طرف صورت، در فرورفتگی ناحیه کمر و اطراف ناف به پایین رشد می کند و رنگ تیره و سیاهی دارد. رشد موهای زائد در صورت برای خانم ها آزار دهنده است و از سن بلوغ شروع می شود. دلیل رشد بیش از حد مو در خانم ها افزایش سطح هورمون های مردانه درخون، آندروژن و یا استفاده از بعضی از داروها  است. روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد اما ما در این جا یک روش طبیعی و آسان را معرفی می کنیم.

 

 

1. چند پوست گردو را بسوزانید و خاکستر آن را در آب بریزید و اجازه دهید مخلوط به دست آمده 12 ساعت بماند. یک پنبه به این مخلوط آغشته کنید و روی موهای زائد بزنید. این کار را چند بار در روز به مدت یک ربع انجام دهید. با استفاده از پوست گردو موهای صورت به ندرت رشد می کنند و بعد از مدتی کاملا ناپدید می شوند و در چند ماه مشاهده می کنید که موی زائدی درصورت نیست. این راه را می توانید در تمام قسمت های بدن که موی زائد دارد امتحان کنید.

 

 

2. خانم ها می توانند دوبار در روز و به مدت 5 روز چای نعناع بنوشند تا هورمون های جنسی مردانه آنها کاهش یابد.

 

3. 30 گرم شیر را با 10 میلی لیتر آب لیموی تازه و 150 میلی لیتر آب  حل کنید و هم بزنید و روی موهای زائد بمالید و بعد از یک ربع صورتتان را با آب سرد بشویید و مالش دهید . این کار را روزی یکبار انجام دهید.

 

4. 10 میلی لیتر آب لیمو تازه را در 40 میلی لیتر عسل بریزید و با پنبه روی موهای زائد بمالید و یک ربع بعد بشویید . این کار را دو بار در روز برای دو هفته انجام دهید .

 

سرخاب سفید آب / 2018


6694659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است