استانی 13:32 - 16 تیر 1394
قم؛
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی گفت: در حال حاضر از نظر اعتبارات مشکلی نداریم و بانک ها همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛ سید صدرالدین موسوی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان قم در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های قم در جمع مدیران بانک‌های استان با بیان اینکه بانک‌های استان قم در حال حاضر از نظر اعتبارات و منابع مالی مشکلی ندارند گفت: بانک های استان در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری‌های خوبی با توجه به نامه‌های مردمی سفر ریاست جمهوری به قم داشتند و در این زمینه بانک‌هایی که توانایی پرداخت تسهیلات دارند نیزباید در این امرمهم کمک کنند.

موسوی با بیان اینکه از ۱۱ هزار نامه مردمی که به بانک‌های استان قم ارجاع داده شده که بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ نامه تعیین تکلیف نشده است گفت: امیدواریم به زودی تسهیلات لازم پرداخت شود تا بتوانیم تمهیدات لازم را اتخاذ کنیم.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان قم از ارجاع دادن درخواست های واحد های تولیدی به بانک های خصوصی خبر داد و گفت : در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و اینکه بانک‌های دولتی با دو مشکل روبه‌رو هستند یکی مالیات بر ارزش افزوده و نیز ارائه فاکتورهای سوری؛ سبب شده تا واحدهای تولیدی با مشکل رو به رو شوند و برای آن‌ها دریافت تسهیلات مقرون به صرفه نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی این تسهیلات را ارزان قیمت نمی‌دانند بیان کرد: به علت اینکه واحدهای تولیدی باید ۳۰ درصد بالاتر از میزان تسهیلات داده شده بازپرداخت داشته باشند این امر برای واحدهای تولیدی مقرون به صرفه نیست.

موسوی گفت: در حال حاضر مجموعه بانک‌های استان قم ۲۳۸ شعبه است و در سال93، تنها ۱۳ بانک به عضویت کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم درآمدند که با اضافه شدن بانک‌های خصوصی به این جمع در حال حاضر این تعداد به ۱۶ بانک رسیده و این کمیسیون ظرفیت خوبی برای استان قم می باشد.

انتهای پیام/ی




6711560
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است