استانی 01:47 - 01 آبان 1397

هیئت‌های مذهبی در مدارس فعال می‌شوند/ اجرای طرح هر مدرسه یک هیئت

نوشاد نوشاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برپایی باشکوه مراسم پیاده‌روی اربعین شاهد همکاری بسیار خوبی بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی با مردم هستیم.

وی اضافه کرد: هرچند دشمنان تلاش گسترده‌ای برای کم‌رنگ‌کردن حضور مردم در مراسم ماه محرم و صفر داشته‌اند و پیش‌بینی کرده بودند که امسال مراسم و برنامه‌ها سرد برگزار شود ولی شاهد حضور پرشورتر مردم در این برنامه‌ها هستیم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه برنامه‌های امسال پرشورتر و باشعورتر برگزار شده‌اند، خاطرنشان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی به مراسم عزادارای حسینی برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفت و شاهد اجرای منظم و بابرنامه‌ مراسم و آئین‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی کشور در نقاط مختلف به خوبی در ایام محرم و صفر نقش‌آفرینی کرده‌اند، بیان کرد: در ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر نیز شاهد برگزاری برنامه‌های باشکوهی خواهیم بود.

نوشادی از اجرای طرح هر مدرسه یک هیئت خبر داد و افزود: به منظور گسترش فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی، طرح شورای هیئت‌های مذهبی مدارس با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ساماندهی موکب‌ها، ادامه داد: در این راستا شناسنامه‌دار شدن موکب‌ها نیز با جدیت دنبال می‌شود تا شاهد خدمات‌دهی بهتر و مطمئن‌تری باشیم.


9951343
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است