ورزشی 20:54 - 02 خرداد 1394
در حالی که رئیس باشگاه رئال‌مادرید ترجیح می‌دهد مربی جدید استخدام کند، کارلو آنچلوتی علاقمند به ادامه فعالیتش در این تیم و به اثبات رساندن خودش است.

تمایل پرس به جدایی کارلتو و علاقه آنچلوتی به ماندن در رئال‌ مادرید
به گزارش عرش نیوز؛روزنامه «آس» اسپانیا گزارش داد که ارنستو برونزتی، مدیر برنامه‌های کارلو آنچلوتی شب گذشته (جمعه) در هتلی در شهر مادرید با فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید ملاقاتی داشته و در خصوص آینده حرفه‌ای این مربی ایتالیایی در رئال به گفت‌و‌گو با یکدیگر پرداخته‌اند. ظاهراً در این ملاقات مدیر برنامه‌های کارلتو متوجه شده که پرس قصد کنار گذاشتن وی را دارد ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

در جلسه‌ای که امروز (شنبه) پرس و آنچلوتی با هم خواهند داشت، تصمیم نهایی در خصوص ماندن یا کنار گذاشتن این مربی 55 ساله گرفته خواهد شد چون هنوز پرس از تصمیمی که گرفته مطمئن نیست. پرس از این می‌ترسد که جو عمومی در دیدار امشب (شنبه) کهکشانی‌ها برابر ختافه در هفته پایانی لالیگا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به سود مربی ایتالیایی‌اش باشد. از سوی دیگر او هنوز نتوانسته گزینه ایده‌آلی برای جانشینی کارلتو پیدا کند.

آنچلوتی هم روز گذشته با حضور در کنفرانس خبری گفت: درک می‌کنم که این لحظه مهمی برای باشگاه رئال‌ مادرید است چون باید تصمیم مهمی بگیرند. اگر قرار بر رفتنم از این تیم شود دو سال شگفت‌انگیز را در رئال سپری کردم و راه‌ من و باشگاه از هم جدا خواهد شد. ما لحظات خوب و خوشی با یکدیگر داشتیم که شاید بتوان گفت که شادترین لحظات تاریخ این باشگاه بوده‌اند. به هر حال در صورت جدایی‌ام ناراحت نخواهم شد چون هر آنچه که از دستم برمی‌آمد را برای این تیم انجام دادم و کم‌کاری نکردم. اطمینان دارم و رویایی ادامه سرمربیگری در رئال را دارم چون عاشق این تیم، مردمانش و بازیکنانی که دارم، هستم.

منبع:تسنیم


6429172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است