استانی 10:04 - 06 مرداد 1394
مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: کودکی 11 ساله داخل یک استخر آب کشاورزی در یکی از روستاهای حومه مشهد غرق شد.

کودک 11 ساله در استخر آب کشاورزی غرق شد

‌مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان این که این حادثه عصر روز دوشنبه در روستای موسی آباد از توابع شهرستان چناران به وقوع پیوست، افزود: این کودک بدون حضور والدینش در داخل یک استخر آب کشاورزی به مساحتی بالغ بر یکصد متر مربع در حال شنا بوده است که بر اثر خستگی غرق می‌شود.

‌وی اضافه کرد: این کودک که بنا به اظهارات خانواده‌اش نسبت به فنون شنا آشنایی داشته، پس از مدتی شنا کردن به دلیل خستگی و نبودن میله و یا دستگیره‌ای برای خارج شدن از استخر و با توجه به عمق زیاد آب در آن غرق می‌شود.

‌رضایی تصریح کرد: والدین این کودک زمانی از این حادثه خبردار شدند که بنا بر بررسی‌های اولیه، ساعتی از غرق شدن وی می‌گذشت.

مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حادثه مقارن ساعت 18:01 دقیقه توسط آتش نشانی گلبهار به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد اعلام شد که در پی دریافت آن بی‌درنگ تیم غواصی ایستگاه شماره 7 به محل حادثه عزیمت کرد.

‌رضایی با اشاره به طولانی بودن مسافت و حضور مأموران آتش نشانی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه اظهار کرد: تیم غواصی پس از 20 دقیقه کاوش سرانجام جسم بی‌جان کودک را از عمق 9 متری استخر بیرون آوردند و پس از تایید مرگ وی توسط امداگران اورژانس وی را تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

‌وی تاکید کرد: هر ساله با شروع فصل گرما بخصوص روزهای گرم سال آمار کسانی که در اثر غرق شدگی در استخرهای آب کشاورزی، داخل رودخانه‌ها و دریاچه پشت سدها جان خود را از دست می‌دهند، افزایش می‌یابد.

‌رضایی از مردم خواست تا مواظب خود و بچه‌هایشان در نقاطی که دسترسی به آب وجود دارد، باشند و عنوان کرد: سال گذشته در حادثه‌ای مشابه در یکی از روستاهای حومه مشهد، یک پدر و فرزند جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام


6821342
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است