استانی 08:26 - 05 بهمن 1400
مدیر نظارت برخدمات شهری شهرداری کرمانشاه:
ایسنا/کرمانشاه مدیر نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از جمع آوری روزانه بطور میانگین 700 تن زباله در شهر کرمانشاه خبر داد.

جمع آوری روزانه 700 تن "زباله" در کرمانشاه/ پیگیر اجرای طرح "جمع آوری زباله از درب منزل" هستیم

احسان احمدی نصر در گفت و گو با ایسنا،  اظهار کرد: جمع آوری زباله که در سالهای گذشته توسط پیمانکاران بخش خصوصی صورت می‌گرفت، هم اکنون توسط یکی از شرکت‌های اقماری شهرداری با عنوان "شرکت نوین" صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سختی های کار جمع آوری زباله گفت: کرمانشاه یک کلانشهر با وسعت بالاست و مشکل اینجاست که در این شهر بزرگ مانند دیگر کلانشهرها افراد راس یک ساعت مشخص زباله ها را بیرون نمی گذراند، بنابراین مجبوریم طی سه شیفت کاری اقدام به جمع آوری زباله کنیم.

احمدی نصر گفت: هم اکنون در سه شیفت صبح، بعدازظهر و شب زباله ها از سطح شهر جمع آوری می شوند که این کار موجب خستگی نیروهای شهرداری و فرسودگی خودروها شده است.

این مسئول گفت: اگر مردم شهر راس یک ساعت مشخص مثلا 21 شب زباله ها را درب منزل بگذارند، می توان طی یک شیفت کاری اقدام به جمع آوری زباله ها کرد.

مدیر نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه حجم زباله های تولید شده در فصول مختلف سال متفاوت است، گفت: هرچه به فصل بهار و تابستان نزدیک می شویم حجم زباله ها هم در حال افزایش است.

این مسئول گفت: بیشترین حجم زباله تولید شده مربوط به فصل تابستان است و در فصول سرد سال زباله کمتری داریم.

وی افزود: در مجموع در کل سال بطور میانگین روزانه 700 تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود که در این روزهای سرد سال حدود 500 تا 600 تن است.

احمدی نصر با بیان اینکه هم اکنون جمع آوری زباله‌های سطح شهر از مخازن صورت می گیرد، گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار مخزن جمع آوری زباله در سطح شهر داریم.

وی از سرقت این مخازن به عنوان یکی از معضلات خدمات شهری شهرداری یاد کرد و افزود: هزینه خرید هر مخزن بالاست، بنابراین جبران سرقت هر مخزن برای ما کار دشواری است.

مدیر نظارت برخدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح جمع آوری زباله از درب منزل در دستور کار قرار دارد، گفت: برای اجرای این طرح قرار است صبحت هایی با شهردار جدید داشته باشیم و پس از موافقت ایشان این طرح در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: با اجرای این طرح مردم باید زباله های خود را راس ساعت 21 شب درب منزل بگذارند تا شهرداری نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند.

انتهای پیام


11425082
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است