استانی 18:31 - 10 اسفند 1393
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان عنوان کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در طرح سند توسعه ورزش استان کرمان 700 کانون ورزشی برای کل استان طراحی شده است.

طراحی 700 کانون ورزشی در سند توسعه ورزش کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود محمودی‌نیا عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در سند توسعه ورزش استان کرمان سه دوره سنی زیر هشت سال، هشت تا 13 سال و 14 تا 18 سال گنجانده شده‌اند.

وی افزود: در این طرح حدود 700 کانون ورزشی طراحی شده که در سه دوره چهار ماهه تا پایان سال 94 به کل استان تسری یابد و جایگاه دانش‌آموزان برای آموزش‌های مقدماتی هستند.  

محمودی‌نیا عنوان کرد: همچنین 300 آکادمی ورزشی برای بچه‌های 14 تا 18 سال در کل استان در این طرح دیده شده که مکان‌های آموزش و پرورش، تربیت بدنی و برخی دیگر از ارگان‌ها در آن دخیل هستند.

وی بیان داشت: سند توسعه ورزش استان با همکاری آموزش و پرورش و برای آنها باید انجام شود و در تدوین این طرح علاوه بر دانشگاهیان از معلمان نیز کمک گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ورزش همگانی، صبحگاهی، رقابتی، پرورشی و تربیتی و در کنار آن ورزش قهرمانی با آموزش و پرورش ارتباط دارد که در جلسه‌ای با اداره کل جزئیات آن تشریح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده در این طرح به صورت واقع‌گرایانه 30 درصد از دانش‌آموزان کل استان ا پوشش داده شوند.

محمودی‌نیا ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این زمینه واقعا تاثیرگذار است و اگر منابع خوبی هم در اوقات فراغت و کانون‌های ورزشی فراهم شود، بهترین تاثیر را دارد تا جوانان و نوجوانان را ایمن‌سازی کنیم.


5951893
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است