علمی فناوری 14:51 - 29 شهریور 1393
تهران بزرگ - ایرنا - اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با انتشار جوابیه ای درباره قطع درختان پارک بهارستان اعلام کرد: شهرداری بدون اذن متولی اقدام به کاشت درختان و محوطه سازی کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان تهران، در جوابیه ای نسبت به خبر منتشر شده در ایرنا مبنی بر قطع بیش از یکصد درخت در پارک بهارستان آورده است: قطعه زمینی با مساحت بیش از 4 هزار متر مربع دارای یک جلد سند به نام موقوفه غیر متصرفی مشهور به «طرشتی» است.



بر اساس این جوابیه، در سال های گذشته شهرداری بدون اذن متولی اقدام به کاشت درختان و محوطه سازی کرده است و چندین بار این اقدامات با حکم قضایی متوقف شده است.



سازمان اوقاف استان تهران در این جوابیه افزوده است: متولی پس از شکایت و پیگیری قضایی موفق به دریافت حکم قضایی شده است که در حکم قضایی صراحتا ذکر شده است شهرداری می بایست نسبت به قطع درختان و تحویل زمین تصرف شده اقدام کند.



همچنین در این جوابیه آمده است: در تاریخ 25/6/1393 با حضور وکیل موقوفه، مامورین انتظامی و شهرداری زمین مذکور رفع تصرف شده و تحویل متولی شده و همه اقدامات انجام شده بر اساس قوانین و با هماهنگی مراجع قضایی و شهرداری و با در نظر گرفتن صلاح موقوفه انجام شده است.



خبری مبتنی بر قطع درختان زمینی مشهور به پارک بهارستان(کودک) واقع در منطقه جنت آباد شمالی در خبرگزاری ایرنا در تاریخ 25 شهریورماه جاری به این موضوع اشاره داشته است.



تهرام/7244/ 699

انتهای پیام /*


4754332
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان آنچه را که به‌عنوان «خون‌آشام باکتریایی» توصیف می‌کنند، کشف کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس در حال تدوین است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است