استانی 08:57 - 22 مهر 1398
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از جابجایی 10 هزار نفر زائر اربعین تا مرز شلمچه خبرداد.

جابجایی 10 هزار نفر زائر اربعین کهگیلویه و بویراحمد تا مرز شلمچه

«محمد حسین نصیری راد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: از 10 مهر ماه تا پایان روز 21 مهرماه 10 هزار زائر با 250 دستگاه اتوبوس جهت اعزام به کربلای معلی به مرز شلمچه جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه کرایه هر نفر از گچساران و دهدشت به سمت مرز شلمچه 55هزار تومان و از یاسوج 70 هزار تومان است، اظهارکرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف زائران می توانند شکایات خود را به سامانه 141 راهداری اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با یبان اینکه جابجایی و انتقال زائران اربعین حسینی استان از 10 مهر ماه آغاز و تا 29 مهر ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: 80 دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی در سطح استان داریم که حداکثر استفاده از این تعداد می شود.

نصیری راد تصریح کرد: با توجه به اینکه استقبال زائران اربعین امسال افزایش یافته احتمالا برای برگشت آنها با کمبود وسیله نقلیه روبه رو خواهیم شد که از برخی دستگاه‌ها و شرکت های استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه یاسوج، تیپ 48 فتح استان و شهرداری یاسوج در این زمینه انتظار همکاری و مساعدت داریم.

وی با یبان اینکه راهدارخانه های استان آماده اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند، ادامه داد: راهداری استان اقدام به نصب بنرها و تابلوهایی برای راهنمایی زائران اربعین در راه‌های مواصلاتی استان کرده و همچنین جهت ایمنی راه‌ها لکه گیری، روکش آسفالت، نصب علائم هشدار دهنده، روشنایی و خط کشی نیز انجام داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 5 اکیپ کنترل نامحسوس و 15 گشت راهداری در سطح راه‌های استان جهت کنترل ترافیکی و خدمات رسانی به زائران راه اندازی شده است.

انتهای پیام


10265687
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است