ورزشی 07:21 - 16 اسفند 1399

آخرین اردوی مسافران گزینشی و قهرمانی آسیا در سالجاری

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز ۱۳ اسفندماه در خانه کشتی تهران به پایان رسید و شاگردان غلامرضا محمدی پس از یک استراحت کوتاه، دوباره به اردوی دیگری تا حضور در میادین مهم و بین المللی پیش رو فراخوانده شدند.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است اردوی جدید این تیم به منظور حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان از فردا (یکشنبه ۱۷ اسفندماه) آغاز شود. اردویی که قرار است به عنوان آخرین اردوی آزادکاران در سالجاری تا ر وز ۲۷ اسفندماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی ادامه یابد.

کشتی آزاد ایران در پیکارهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان موفق شد توسط رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی در اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به سه سهمیه بازی‌های المپیک دست یابد. بدین ترتیب نمایندگان کشورمان باید فروردین ماه در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم در پیکارهای گزینشی به میدان بروند تا سهمیه‌های باقیمانده را از آن خود کنند. بر این اساس ۳۲ آزادکار به آخرین اردوی تیم ملی کشتی در سالجاری دعوت شدند که اسامی آنها به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رضا اطری، رحمان عموزاد خلیلی (مازندران) علیرضا سرلک (لرستان) علی قلیزادگان (تهران)

۶۱ کیلوگرم: مجید داستان (تهران) داریوش حضرتقلی زاده (خراسان جنوبی) محمد خدابخشی (مازندران)

۶۵ کیلوگرم: بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی (مازندران) مرتضی قیاسی (لرستان)

۷۰ کیلوگرم: امیرحسین حسینی (تهران) مهدی عشقی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی، یونس امامی (تهران) محمدصادق فیروزپور (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران) حمیدرضا زرین پیکر (تهران)

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی، کامران قاسم پور، احمد بذری (مازندران)

۹۲ کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی (مازندران) ارشک محبی (کرمانشاه) محمد علی تبار (مازندران)

۹۷ کیلوگرم: علی شعبانی، محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج (مازندران) علیرضا کریمی (البرز)

۱۲۵ کیلوگرم: امین طاهری (تهران) امیرحسین زارع، عباس فروتن (مازندران) یداله محبی (کرمانشاه) امیررضا امیری (لرستان)

البته کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در کنار اهداف مشخص خود برای حضوری موفق در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو، نیم نگاهی هم به مدعیان جامانده از المپیک برای اعزام به رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ دارند. بطوریکه محسن کاوه مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد هم چندی پیش به این موضوع اشاره کرد و گفت: «سال آینده علاوه بر رقابت‌های المپیک، مسابقات جهانی را هم پیش رو داریم که بعد از المپیک و در همه اوزان برگزار می‌شود. به همین دلیل در کنار اینکه اولویت اصلی ما قطعاً المپیک است، برای مسابقات قهرمانی جهان هم برنامه داریم. مطمئناً هر تصمیمی برای انتخابی صورت گیرد به نوعی رقابتهای جهانی را هم در بر خواهد گرفت.»

رقابت‌های کشتی گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.


10978582
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است