علمی فناوری 19:03 - 24 مهر 1397
با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای داوطلبان رشته­‌های پزشکی؛
سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به چالش بوجود آمده در خصوص داوطلبان رشته­‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اتفاقی که در حوزه پزشکی افتاد، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد و دلیل ایجاد این مشکل آن بود که برخی از واحدها در ظرفیت ذخیره تا جایی که می­توانستند دانشجو ثبت ­نام کردند و فقط به منافع واحد خودشان توجه داشتند نه منافع مردم و سازمان.

سرپرست دانشگاه آزاد: مدیران ناکارآمد برکنار شدند

به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در مراسم معارفه دکتر سیدمحمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی که ظهر امروز در مجتمع ولایت برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که فرصتی حاصل شد تا در جمع عزیزانی باشم که حدود یک سال پیش در خدمت آنها بودم و توفیق همراهی آنان را داشتم. در این مدت دوستان بسیار خوبی پیدا کردم که برای من سرمایه هستند و امیدوارم در ادامه راه به این دوستان تکیه کنم.

وی با بیان اینکه تحول در ساختار و فرهنگ سازمانی، یکی از ارکان تحول در دانشگاه است، اظهار داشت: برای مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی، افق ۱۴۰۴ را ترسیم کرده­ایم که بتوانیم در این افق به انتخاب اول داوطلبان، پژوهشگران و اساتید تبدیل شویم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه منافع مردم را بر منافع سازمان ارجح می­دانیم، خاطرنشان کرد: نسبت به این موضوع حساس هستیم که منافع سازمان باید در راستای منافع مردم و نظام باشد و حرکت علمی که سال­ها در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده را در افق بلند پیش بریم.

وی با اشاره به چالش بوجود آمده در خصوص داوطلبان رشته­های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اتفاقی که در حوزه پزشکی افتاد، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد و دلیل ایجاد این مشکل آن بود که برخی از واحدها در ظرفیت ذخیره تا جایی که می­توانستند دانشجو ثبت­ نام کردند و فقط به منافع واحد خودشان توجه داشتند نه منافع مردم و سازمان.

دکتر طهرانچی با اشاره به جابجایی دانشکده­های واحد تهران مرکزی به مجتمع سوهانک گفت: این اقدام چابکی و توانمندی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی را نمایان کرد که ما در مدت اندکی توانستیم دانشکده­های واحد تهران مرکزی، تهران جنوب و تهران غرب که در سطح شهر پراکنده بود را به حداکثر دو پردیس برای هر واحد کاهش دهیم. با این اقدام، سرمایه ­های واحدهای دانشگاهی نیز حفظ شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران موتور تحرک و آغازگر تحول در دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: برای مدیریت این دانشگاه باید شخصی انتخاب می­شد که توانمند، متخصص، مدیر و مسلط و آگاه به همه جوانب باشد. بنابراین دکتر سیدمحمودرضا آقامیری را که از بدو ورود به دانشگاه در دوره کارشناسی افتخار آشنایی با ایشان را دارم، بهترین گزینه برای ریاست این دانشگاه دانستم. ایشان که در دوران دفاع مقدس سابقه­ای درخشان دارد، اولین معاون دفاع دانشگاه شهیدبهشتی بود که بنده نیز در آن دوران در کنار ایشان حضور داشتم و ۳۵ سال است که از همکاری ما می­گذرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سوابق مدیریتی دکتر آقامیری گفت: ایشان استادتمام دانشگاه شهیدبهشتی، سابقه همکاری در معاونت علمی و فناوری ریاست­ جمهوری در دولت قبل را دارد و از تجارب ارزشمندی در حوزه علمی و اجرایی برخوردار است که امیدوارم در دوره مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حرکت آینده دانشگاه را به خوبی ترسیم کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیش از این دکتر محمدمهدی طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی را برعهده داشت.

انتهای پیام


9944782
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس کمیته نوآوری در سازمان ملل متحد گفت: ایران در آخرین رتبه‌بندی جهانی سال ۲۰۲۳ رتبه ۵۱ جهان در ثبت اختراعات را از آن خود کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج یک مطالعه مضرات فناوری هوش مصنوعی برای امنیت شغلی را تبیین کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام تعطیلات ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس و ۵۷۰۰ آمبولانس آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند. 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات معلمان از جمله ۳ ماه حق‌التدریس معلمان خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست و برای تقویت دانش آموزان برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» خبر طراحی و ساخت ربات‌های هوشمند پستی توسط محققان دانشگاه شریف در نشریه معتبر جهانی پست منتشر شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» احمدی لاشکی با اشاره به اینکه معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند، گفت: اعتراض‌های حدود ۲۷۲ هزار معلم در موضوع رتبه‌بندی بررسی و پذیرش شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» احمدی لاشکی با اشاره به اینکه معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند، گفت: اعتراض‌های حدود ۲۷۲ هزار معلم در موضوع رتبه‌بندی بررسی و پذیرش شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش کامل مراکز اورژانس درپی احتمال وقوع سیل در چندین استان خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: ارتقای سواد سلامت سبب تقویت خودمراقبتی افراد می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است