اجتماعی 17:21 - 22 اسفند 1396
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تمامی بیمارستان ها آمادگی پذیرش مصدومان حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال را دارند، بر حضور متخصصین مقیم و تعیین تکلیف بیماران در بیمارستان ها تاکید کرد.

آمادگی بیمارستان‌ها و اورژانس برای پذیرش مصدومان چهارشنبه سوری

به گزارش ایسنا،  دکتر قاسم جان بابایی درخصوص تمهیدات درمانی بیمارستان ها و آماده باش اورژانس در مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای امدادرسانی به مردم در آخرین چهارشنبه سال اندیشیده شده است.



وی با بیان اینکه بیمارستان ها و اورژانس آمادگی لازم برای پذیرش و درمان مصدومان را دارند، خاطرنشان کرد: امسال نیز آمبولانس‌ های اورژانس پیش بیمارستانی در میدان ‌ها و نقاط پرتراکم شهری و ایمن، جهت امدادرسانی سریعتر به مصدومان مستقر خواهند بود و همچنین تمامی بیمارستان ‌ها جهت پذیرش مجروحان و مصدومان احتمالی آمادگی کامل داشته و تمامی متخصصان مقیم در اورژانس‌های بیمارستان و تعیین تکلیف بیماران حضور خواهند داشت.



معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برنامه مشخصی برای آماده باش بیمارستان های دولتی و خصوصی و همچنین اورژانس پیش بیمارستانی، در چهارشنبه آخر سال تدارک دیده شده است.





وی ادامه داد: در هر صورت، ما از حیث وظیفه سازمانی خودمان این آمادگی را برای اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی، مراکز سوانح و سوختگی در بخش دولتی و خصوصی، تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم و امیدواریم مردم عزیز کشورمان به گونه ای چهارشنبه آخرسال را برگزار کنند که به خود و دیگران آسیب نزنند. همچنین به گونه ای از فرزندان شان مراقبت کنند، که امسال حادثه ای نداشته باشیم و تمهیدات ما فقط جنبه آمادگی داشته باشد.



دکتر جان بابایی خاطرنشان کرد: به این منظور یک دستورالعمل برای دانشگاه ها ارسال شده است تا هماهنگی کامل جهت ارائه خدمت به هموطنان داشته باشیم.

براساس گزارش وبدا، وی درخصوص این دستورالعمل توضیح داد: دستورالعمل آماده باش تمامی بیمارستانها جهت پذیرش مصدومین و مجروحین احتمالی از تاریخ ١٩ اسفندماه تا ٢٤ اسفندماه، حضور متخصصین مقیم در اورژانس های بیمارستان ها، تعیین تکلیف کمتر از 6 ساعت بیماران به منظور ایجاد فضای کافی جهت حضور مجروحین احتمالی، دپوی اقلام مصرفی و غیر مصرفی مرتبط در اورژانس بیمارستانها در تاریخ مذکور، حضور متخصصین طب اورژانس و متخصصین بیهوشی در بیمارستان های پذیرنده بیماران ترومایی و دسترسی سریع به متخصص ارتوپدی، جراحی عمومی و همچنین فوق تخصص های مورد نیاز را به دانشگاه ها تاکید و متذکر می شود.

انتهای پیام


9713341
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی تا دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۳ تهران از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و زباله گرد‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در سیل و آبگرفتگی ۲ روز گذشته در ۸ استان جنوبی کشور، به ۵۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، هر ایرانی می‌تواند با واریز ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام و محسنین حمایت کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوان که برای ۵۰ میلیارد تومان تتر از سوی ۳ نفر ربوده شده بود با اقدام به موقع پلیس آزاد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با حکم شهردار تهران امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است