ورزشی 15:28 - 25 مهر 1396
مهابادی در گفتگو با مهر:
سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت: هیچ گاه لیگ دسته اول را در این سطح از کیفیت و نظم ندیده بودم و می‌توانم بگویم بعضی جاها از لیگ برتر هم پیشی گرفته است.

کیفیت و نظم لیگ یک پیشرفت کرده/ صعود برای برق رویایی است

داود مهابادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی تیمش بر بادران و صعود به رده سوم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: بازی نزدیک و سنگینی با بادران داشتیم و هر دو تیم می‌دانستیم که ارزش امتیازات این بازی برای مان مضاعف است چرا که با هم در جدول همسایه بودیم. ما این بازی را به نوعی دربی می‌دانستیم و هر دو تیم برای پیروز شدن در این بازی انگیزه‌های زیادی داشتند. در این بازی مهاجمان ما قدر فرصت‌هایی که به دست آوردند را بیشتر دانستند و آنها را گل کردند و خط دفاعی و به ویژه دروازه‌بان ما در این بازی خیلی خوب و هوشمند بازی کرد و اجازه گل شدن موقعیت های حریف را به آنها نداد.

سرمربی تیم برق شیراز در خصوص کیفیت این مسابقات بیان داشت: تاکنون لیگ یک را با این نظم و این کیفیت ندیده بودم. این مسابقات پیشرفت بسیار خوبی داشته و حتی برخی مواقع از لیگ برتر هم جلو می زند. جذابیت این مسابقات بسیار بالا است و ما که در کوران آن هستیم این حساسیت ها را لمس می‌کنیم. 

مهابادی در خصوص فوتبال شیراز گفت: چند سالی بود که فوتبال شیراز دچار افت شده بود. اما خدا را شکر تاحدود زیادی فوتبال شیراز دوره افول را پشت سر گذاشته همین امسال می‌بینید که دو تیم برق و فجر در لیگ دسته اول شرایط خوبی دارند. انصافا هواداران فوتبال در شیراز هم از تیم های خود حمایت می‌کنند و جا دارد بعنوان مربی یکی از دو تیم شیرازی لیگ برتر از همه هواداران فوتبال شیراز تشکر کنم.

وی در خصوص شانس صعود تیم برق به لیگ برتر تصریح کرد: ما همه تلاش مان را برای صعود می‌کنیم، اما اگر واقع بین باشیم باید بگوییم انتظار صعود داشتن از این تیم نسبت به بضاعتش قدری رویایی است. گرچه تا اینجا نشان دادیم که از تیم‌های شایسته برای صعود هستیم و تا آخرین لحظه هم برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. حال باید ببینیم که قسمت مان چه می‌شود و سرنوشت برای ما چه رقم زاده است.

سرمربی برقی‌ها اضافه کرد: صعود تنها ۲ تیم از ۱۸ تیم لیگ برتری کم است و ای کاش مسئولان تجدید نظر کنند و سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر را اضافه کنند. ضمن این که فوتبال ما این ظرفیت را دارد که لیگ برتر هم با تعداد تیم های بیشتر برگزار شود.


9483542
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نراتزوری با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رم در بازی خانگی هفته سی و سوم سری آ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ با نتیجه ۴ بر صفر کویت را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ با نتیجخ ۴ بر صفر کویت را شکست داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است