استانی 15:51 - 28 مهر 1393
آیت الله علما:
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار ایران در مجامع بین المللی، گفت: کشور ما هم اکنون در منطقه حرف اول را می زند.

جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند/  هدف دشمنان خدشه دار کردن اسلام واقعی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه، با اشاره به نقش مهم و شاخص روحانیون در سال های پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام جمعه پاوه شخصی هوشیار و زمان شناس است که در طول 35 سال اخیر با ارشاد و هدایت مردم در جهت حفظ منطقه تلاش کرده است.

وی افزود: شخصیت های برجسته اسلامی همواره با تلاش و مجاهدت و با یک دید وسیع در جهت حفظ ارزش های اسلامی اقدام و فعالیت کرده اند.

 آیت الله علما خاطر نشان کرد: ما باید با آگاهی و تفکر و تعقل نسبت به مسائل روز دنیا آگاهی داشته و برای مقابله با نقشه های دشمنان هوشیار باشیم.

 امام جمعه کرمانشاه همچنین اظهار داشت: در دوران پیش از انقلاب بیش از صد هزار مستشار آمریکایی در کشور ما وجود داشت، اما با وقوع انقلاب اسلامی کشور ما به استقلال رسیده و دست بیگانگان از آن کوتاه شد.

وی افزود: اکنون به برکت خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و نیز با تلاش فراوان، کشور ما به چنان اقتداری رسیده که هیچ تصمیمی در منطقه بدون دخالت ایران اتخاذ نمی شود.

آیت الله علما گفت: ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل (ره) و با یک تفکر اسلامی موضع خود را به دنیا نشان داد و در برابر تمامی مستکبران ایستاد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اهداف دشمنان ما تضعیف اسلام واقعی و جایگزین کردن اسلام داعشی و القاعده ای است.

وی ادامه داد: دولت های استکباری به دنبال از بین بردن اسلامی هستند که امام راحل (ره) از روز اول آن را از اسلام آمریکایی متمایز کرد.

آیت الله علما گفت: امروز با وجود نقشه های بسیار دشمنان برای ضربه زدن به اسلام، نقش برجسته روحانیون بیش از پیش حائز اهمیت است و آنها باید ضمن آگاهی مردم از این نقشه ها در جهت مقابله با آنها کوشش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یاد آور شد: قرآن کریم بهترین منبع برای تفکر و تعقل است و ما با مراجعه با آن می توانیم در تمامی زمینه ها بهترین شرایط را ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: امروز ما نسبت به بیداری و آگاهی مردم بویژه نسل جوان در برابر شبکه هایی که به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند، وظیفه داریم.

آیت الله علما لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی را یادآور شد و گفت: ما با ایدئولوژی خاص اسلامی خود، در منطقه حرف اول را می زنیم.

 


4994508
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است