فرهنگی‌هنری 15:42 - 07 تیر 1395
حسین کندری که با فیلم «اینجا کسی نمی میرد» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت قصد ساخت جدیدترین اثر سینمایی خود را دارد.

سینا سعیدیان تهیه کننده سینما و یکی از تهیه کنندگان فیلم «اینجا کسی نمی میرد» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به زمان اکران این فیلم گفت: برنامه ریزی ما برای اکران پاییز در گروه هنر و تجربه است البته تا آن زمان فیلم را به جشنواره‌های خارجی خواهیم فرستاد.



وی با بیان اینکه درصدد ساخت فیلمی سینمایی است، عنوان کرد: نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «جز عشق جنون آسا» به قلم حمیدرضا بابابیگی و کارگردانی حسین کندری را در دستور کار داریم البته تهیه کننده آن هنوز مشخص نیست و در آینده‌ای نزدیک انتخاب خواهد شد.



وی افزود: «جز عشق جنون آسا» از قصه‌ای اجتماعی بهره می‌برد و سعی کردیم در آن از فضای پایتخت نشینی و آپارتمانی مرسوم خارج شویم به این جهت چون خودم اهل آمل هستم پیشنهاد دادم که قصه فیلم در آنجا بگذرد پس کل لوکیشن‌های این فیلم در آمل می‌گذرد.



سعیدیان افزود: بعد از اینکه تصمیم گرفتیم برای فیلمبرداری به آمل برویم شورای شهر و شهردار آمل اعلام همکاری کردند که جای تشکر دارد.



این تهیه کننده با بیان این مطلب که مهر کلید کار زده می‌شود، بیان کرد: احتمالا اواخر این ماه برای دریافت پروانه ساخت اقدام می‌کنیم و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مهر کلید کار زده خواهد شد.



تهیه کننده «اینجا کسی نمی میرد» از بازیگران و اکران «جز عشق جنون آسا» گفت:این فیلم چهار بازیگر اصلی (دو مرد و دو زن) دارد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش بود به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند.



سعیدیان در بخش پایانی صحبت‌های خود از دیگر عوامل این فیلم خاطر نشان کرد: تقریبا ازهمان تیم جلو و پشت دوربین«اینجا کسی نمی میرد» در «جز عشق جنون آسا» استفاده خواهیم کرد. 



گفتنی است؛ «اینجا کسی نمی میرد» به کارگردانی حسین کندری و تهیه کنندگی عباس رافعی و سینا سعیدیان سال گذشته در بخش هنر و تجربه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.









انتهای پیام/


7993266
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صرافان گفت: من برای اولین‌بار در کودکستان عشق را تجربه کردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صفوی گفت: محوریت «شکرستان» موضوعات محیط زیست، مسئله آب، فناوری‌های جدید، کارآفرینی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» از سه کودکی گفت که زیر آوار‌ها همراه با موجودی ناشناس نگهداری می‌شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است