علمی فناوری 09:09 - 01 بهمن 1396
ششمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا به عنوان بزرگترین رویداد سال در این حوزه با تلاش دانشگاه صنعتی شریف، طی روزهای 3 و 4 بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

بررسی فناوری‌های نوین در پایش و کاهش آلودگی هوا و صدا در یک همایش ملی

 به گزارش ایسنا، ششمین همایش مدیریت آلودگی هوا و صدا با هدف ارائه فعالیت‌های پژوهشی مرتبط و مورد نیاز در زمینه آلودگی هوا و صدا و تبادل نظر متخصصین برای جهت گیری در ارائه راهکارهای مبتنی بر اصول علمی برگزار می‌شود.



آلودگی هوا و صدا معضل اساسی زندگی در کلان‌شهرهاست. جامعه علمی هر کشوری علاوه بر تولیدات علمی در زمینه‌های پیشرو دنیا، باید بر اساس نیازهای واقعی و روزمره کشور جهت‌گیری کرده و به تولید محتوی علمی در این زمینه بپردازد. از این رو همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا به همت دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و انجمن علمی هوای پاک برپا می‌شود.



ششمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا به 10 محور می‌پردازد که شامل اندازه‌گیری و پایش آلاینده‌های هوا، منابع آلودگی هوا و مطالعات انتشار، مدلسازی آلودگی هوا، مطالعات شیمی و فیزیک اتمسفر، سنجش، مدلسازی و مطالعات انتشار آلودگی صوتی، اثرات بهداشتی و سلامتی آلودگی هوا و صدا، اثرات اجتماعی و اقتصادی آلودگی هوا و صدا، قوانین، مقررات، سیاست‌گذاری و مدیریت در آلودگی هوا و صدا، آلودگی هوا در محیط های بسته، فناوری‌های نوین در پایش و کاهش آلودگی هوا و انرژی و آلودگی هوا می‌شود.



 علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت aqm.sharif.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام


9646271
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروه جدیدی از ماهواره‌های «استارلینک» شرکت «اسپیس‌ایکس» قرار بود روز پنجشنبه ۲۸ مارس از کالیفرنیا پرتاب شوند، اما این پرتاب یک روز به تعویق افتاد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگران نانوحسگر زیست‌الکترونیکی ساختند که می‌تواند به صورت مستمر روی سلول‌های قلب نظارت داشته باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه جدید Grok از ۱۲۸ هزار توکن پشتیبانی می‌کند و عملکردش به GPT-4 نزدیک‌تر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بیدارشدن از خواب با دست‌های سفت یک مشکل نسبتا شایع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به‌زودی با یک قابلیت جدید می‌توانید میزان رم مصرفی مرورگر مایکروسافت اج را محدود کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برای اولین‌بار فیلمی از ربات انسان‌نما Unitree که بدون عملگرهای هیدرولیک پشتک می‌زند را مشاهده می‌کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پذیرش یک دانشجوی ایرانی در پردیس‌ها‌ی بین المللی به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است