بین‌الملل 08:08 - 16 تیر 1394
فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین اثر «ابراهیم حاتمی‌کیا» که در فرودگاه مهرآباد آغاز شده بود، روز گذشته به لوکیشن بیمارستان 501 ارتش رسید. این در حالی است که عوامل فیلم مشغول فیلمبرداری سکانس‌های پایانی آن هستند.

بدلکاران فیلم «جیمز باند» در فیلم حاتمی‌کیا

به گزارش ایسنا به نقل از «میزان»، با توجه به اینکه چندی پیش «پرویز پرستویی» در حین ایفای نقش در یکی از سکانس‌ها دچار شکستگی دست شد، صاحبان فیلم تصمیم گرفتند برای جلوگیری از اتلاف وقت به سراغ فیلمبرداری سکانس‌های پایانی که در بخشی از آن، «پرستویی» ترکش می‌خورد بروند.

از دیگر موضوعاتی که در لوکیشن‌های این فیلم به چشم می‌خورد، حضور گروه بدلکاران بین‌المللی ایرانی است که پیش از این در فیلم سینمایی «جیمز باند» به ایفای نقش می‌پرداختند و در صحنه‌های بین‌المللی جوایز قابل توجهی را کسب کردند.

تمام مراحل فیلمبرداری «بادیگارد» شب‌هنگام انجام می‌شود و تیم تولید بعد از اذان مغرب کار را شروع می‌کنند.

انتهای پیام


6708835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از حمله پهپادی و موشکی به اهداف اسرائیلی در خلیج عدن و فلسطین اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است