سیاسی 11:51 - 29 خرداد 1396
تابش در پیامی:
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در پیامی واکنش مقتدرانه نظام توسط سپاه و حمله موشکی به تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه دیرالزور سوریه را نشان‌دهنده عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم دانست.

واکنش مقتدرانه سپاه به تکفیری‌های داعش نشان‌دهنده عزم جزم نیروهای مسلح برای مقابله با تروریسم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی داعش در منطقه دیرالزور سوریه که در راستای تنبیه این تروریست‌های تکفیری صورت گرفت، ضمن تقدیر از واکنش مقتدرانه نظام توسط سپاه پاسداران، آن را نشان‌دهنده عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم دانست.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

واکنش مقتدرانه نظام، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی اخیر داعش در تهران که با موشک‌های میان‌بُرد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی داخل خاک ایران، مقر تروریست‌ها در منطقه دیرالزور سوریه را هدف قرار داد، اقدامی ستودنی است که عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم و هر آنچه امنیت ایران عزیز را به خطر بیاندازد، نشان می‌دهد و پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی تروریست‌ها و دنباله‌های حقیر و زبون منطقه‌ای آنها که ناامن کردن جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.

روح امام و شهدا و شهید تهرانی‌مقدم شاد و قرین رحمت الهی.

محمدرضا تابش

نایب رئیس فراکسیون امید و نماینده مردم اردکان در مجلس

29 خرداد ماه 96


9183016
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: بعد از جنگ غزه، کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد و مجبور است انتخابات زودهنگام برگزار کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است