وبگردی 09:54 - 27 مهر 1396
این راهیست که همه باید بریم. پس چه بهتر که با عشق بریم و از خود یادگارهای عاشقانه بگذاریم.

برای یونس عزیز

از دیشب که از درگذشت هنرمند سرافراز فرامرز شکرخواه آگاه شدم میخواهم چیزی برای یونس بنویسم ولی دستم به قلم نمیرود. میدونم اون دل مهربونش در چه آشوب و هواییه. بازم میدونم که نمیتونم حالش را درک کنم چون تجربه سخت و طاقت فرساییه. فقط میتونم بگم که از دیروز که مطلع شدم گاه و بی‌گاه چهره‌ی یونس در برابرم رخ می زند و فقط میتونم براش آرزوی بردباری کنم.

فرامرز عمری را با نوا و نغمه‌ی تار وسه‌تار عاشقی کرد و پس از یک و نیم سال مبارزه با دیو سرطان به سوی محبوب رفت. این راهیست که همه باید بریم. پس چه بهتر که با عشق بریم و از خود یادگارهای عاشقانه بگذاریم.

عباس آخوندی 

۲۶ مهر  


9485899
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر از راهکاری گفته‌ایم که شما را تا چند قدمی خدا می‌برد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در سال گذشته بعضی از مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان بیش از بقیه در ذهن ماند و چند مورد جنجال‌های زیادی را به راه انداخت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های جهانی اذعان می‌کنند که پایگاه‌های موشکی ایران بزرگترین و متنوع‌ترین در منطقه غرب آسیا هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مشاجره در زندگی مشترک که ممکن است بر روابط زناشویی تأثیر گذار باشد، نشان‌دهنده‌ی چالش‌ها و مسائلی است که در زمان اختلافات زناشویی به وجود می‌آید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی با روستای حیله‌ور در آذربایجان‌شرقی که خانه‌های آن در دل زمین به صورت زاغه‌های زیبا و با معماری خاص کنده شده و جزو جاذبه‌های تاریخی منحصربه فرد است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر به دنبال دستوری دلچسب برای تهیه این سوپ چینی و خوشمزه هستید، ما به شما روشی کامل و آسان برای پخت ونتون را ارائه می‌دهیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خُدا به معنی مالک و صاحب، قدرتی برتر و بدون ماهیتِ قابل تعریف، بر مبنای مفهوم‌محوری بسیاری از ادیان به ویژه ادیان ابراهیمی (یهودیت، مسیحیت و اسلام) می‌باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» استهلاک خودرو حاکی از کاهش طول عمر مفید قطعات مختلف اتومبیل دارد. ما در این مقاله سعی کردیم روش‌های مختلف کاهش استهلاک خودرو را عنوان کنیم. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» علاوه بر نقل و قول‌های شفاهی و روایت‌هایی که سینه به سینه میان ساکنان قدیمی اوین رایج است، ریشه‌های نام این آبادی شمیران را باید در منابع مکتوب جست‌وجو کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سفر‌های طبیعت‌گردی، فرهنگ، اصول و شرایط خاص خود را دارند اینگونه سفر‌ها با سفر‌های تاریخی-فرهنگی بسیار متفاوت هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است