علمی فناوری 15:00 - 28 دی 1398
پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه وزارت علوم با انتشار فراخوانی تاریخ آغاز ثبت‌نام، نسبت به جذب سرباز امریه پژوهش‌یار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را اعلام کرد.

سومین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش‌یار اعلام شد

به گزارش ایسنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری سراسر کشور و جهت بهره‌مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.



بر اساس این فراخوان، به‌منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش‌آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش‌یار امریه را دارند، با داشتن برگه اعزام با تاریخ ۰۱/‏۰۲/‏۱۳۹۹‬ می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ اول تا هجدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ نسبت به ثبت‌نام در سایت امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir اقدام کنند. نتایج اولیه این ثبت‌نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.



بر اساس اعلام وزارت علوم، متقاضیانی که تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه را دارند، بایستی در تاریخ مقرر شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اعلام شده در سایت امریه وزارت علوم و تکمیل فرم‌های پیوستی اقدام کنند تا درخواست این دانش‌آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه‌های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی، بررسی شود؛ از طریق پنل ثبت‌نام متقاضی نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


10350397
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروه جدیدی از ماهواره‌های «استارلینک» شرکت «اسپیس‌ایکس» قرار بود روز پنجشنبه ۲۸ مارس از کالیفرنیا پرتاب شوند، اما این پرتاب یک روز به تعویق افتاد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگران نانوحسگر زیست‌الکترونیکی ساختند که می‌تواند به صورت مستمر روی سلول‌های قلب نظارت داشته باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه جدید Grok از ۱۲۸ هزار توکن پشتیبانی می‌کند و عملکردش به GPT-4 نزدیک‌تر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بیدارشدن از خواب با دست‌های سفت یک مشکل نسبتا شایع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به‌زودی با یک قابلیت جدید می‌توانید میزان رم مصرفی مرورگر مایکروسافت اج را محدود کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» برای اولین‌بار فیلمی از ربات انسان‌نما Unitree که بدون عملگرهای هیدرولیک پشتک می‌زند را مشاهده می‌کنید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پذیرش یک دانشجوی ایرانی در پردیس‌ها‌ی بین المللی به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، هواوی گوشی‌های سری P70 را در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معرفی خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است