استانی 14:10 - 07 آذر 1393
امام جمعه زیرکوه:
امام جمعه زیرکوه گفت: در مذاکرات هسته‌ای دنیا متوجه حقانیت ایران شده و این مذاکرات نشان داده که آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و برای افکار سالم جهان این موضوع روشن شده است.

مذاکرات هسته‌ای دنیا را متوجه حقانیت ایران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا رجایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: برای جلوگیری از آفات و آسیب‌های زبان باید تقوا پیشه کنیم.

وی به پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی اشاره و تصریح کرد: این امر یکی از الحامات الهی بود که در فکر و زبان امام جاری شد.

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: بسیج خدمات بسیار شایسته‌ای در زمان هشت سال دفاع مقدس و مسائل بعد از آن در کشور ارائه داده است.

رجایی با بیان این‌که بسیج باید فراگیر شود و این نهاد تنها مربوط به افراد ویژه نیست، بلکه مربوط به تمام افرادی که به انقلاب و این نظام خدمت کرده‌اند می‌شود، اضافه کرد: مسئولان نیز باید بسیجیان را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی به روز مجلس مصادف با دهم آذرماه و شهادت آیت‌الله مدرس اشاره کرد و افزود: مسئله اعتماد به رای که اخیرا از مسائل کشور بوده، بهتر است دیگر تکرار نشود.

امام جمعه زیرکوه با بیان این‌که مجلس و دولت باید دارای هماهنگی باشند و در بررسی وزا، وقت مجلس را نگیرند، ادامه داد: مجلس و دولت می‌توانند برای انتخاب یک وزیر با یکدیگر مشورت کنند و با مخالفت با یکدیگر ذهن و روحیه مردم را خراب نکنند.

رجایی با بیان این‌که مجلس باید در تمام زمینه‌ها الگو برای مردم باشد، یادآور شد: مجلسی‌ها باید در طرح لوایح و مصوبات آن، لوایحی مفید برای مملکت به ویژه در راستای اقتصاد مقاومتی را مصوب نموده تا نیاز به دشمن در جامعه حذف شود.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در این راستا دنیا متوجه حقانیت ایران شده و این مذاکرات نشان داده که آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و برای افکار سالم جهان این موضوعات روشن شده است.


5289044
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است