اقتصادی 00:49 - 09 مهر 1393
یک فعال تعاونی تشکیل کلینیک‌های تخصصی کسب و کار و ارائه مشاوره‌های کارآفرینی را در حمایت از کارجویان و کمک به بهبود فضای کسب و کار موثر خواند.

تشکیل کلینیک‌های کسب و کار برای کمک به کارجویان

بهروز فرهنگیان به خبرنگار ایسنا، گفت: در راستای کمک به بهبود فضای کسب و کار و توسعه اشتغال و کارآفرینی و حمایت از جویندگان کار، اتاق تعاون فارس ایجاد مراکز آموزش و توانمندسازی، راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی کسب و کار، ارائه مشاوره قبل و حین فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد پایگاه‌های کارآفرینی را در دستور خود کار قرار داده است.

وی ارائه آموزش‌های مهارتی را در توسعه اشتغال و کاهش بیکاری موثر خواند و افزود: کارآفرینی کسب درآمد و پول درآوردن نیست بلکه ایجاد ارزش و استفاده صحیح از منابع و امکانات است لذا باید به سمت الگوبرداری از طرح‌های موفق دنیا در زمینه کارآفرینی برویم.

فرهنگیان در ادامه رویکرد تشکیل و به کارگیری تعاونی‌های فراگیر به صورت پروژه محور را با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی قابل اجرا دانست و گفت: این تعامل باید در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار صورت گیرد.

دبیر اتاق تعاون فارس تصریح کرد: بر همین اساس تشکیل تعاونی‌های نسل جدید با رویکرد پروژه‌محور نظیر تعاونی‌های فراگیر و توسعه و عمران شهرستانی را به عنوان یکی از اولویت‌های جدی دنبال می‌کنیم.

وی درعین حال عدم وجود مدیریت صحیح را یکی از عارضه‌های بخش تعاون نام برد و گفت: این امر موجب شده تا به امروز دفاع نامطلوبی از بخش تعاون صورت گیرد و با بزرگنمایی مشکلات در این بخش وجهه تعاونی‌ها تخریب شود.

انتهای پیام


4843054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل توانیر گفت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر پاداش در قبوض برق، به قید قرعه از جوایز متنوعی مثل خودرو و لوازم خانگی بهره‌مند خواهند شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: بیستمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله در حال برگزاری است که تاکنون ۸۰ کیلوگرم شمش طلا به فروش رفته است‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: ۳ سناریو افزایش مصرف تدوین شده که در بدبینانه‌ترین آن، مصرف برق با رشد ۶ درصدی به ۷۷ هزار و ۷۵۰ مگاوات می‌رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است