استانی 23:35 - 30 تیر 1396
در جمع خبرنگاران مطرح شد:
اهواز - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هفت هزار و ۳۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حائز شرایط رأی دهی در انتخابات نظام پزشکی هستند.

بیش از ۷۰۰۰ نفر حائز شرایط رأی دهی انتخابات نظام پزشکی اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان موگهی شامگاه جمعه در جریان برگزاری انتخابات نظام پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات نظام پزشکی در کشور خیلی مهم و بزرگترین انتخابات یک مجموعه صنفی محسوب می شود؛ با توجه به اینکه همه مردم لاجرم با حوزه سلامت سر و کار دارند در نتیجه این انتخابات نیز بسیار مهم است.

وی افزود: در بحث حوزه سلامت هم حاکمیت دخیل است، هم مردم نیاز به خدمات دارند و در عین حال نیز ارائه دهندگان این چنین خدماتی مثل پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و پیراپزشکان با حوزه سلامت مرتبط و نقش آفرینی می کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: تنظیم روابط بین سه ضلع مثلث حوزه سلامت (حاکمیت، مردم و ارائه دهندگان خدمات) را نظام پزشکی به عنوان یک تشکل صنفی بر عهده دارد.

موگهی بیان کرد: امسال بحث الکترونیکی شدن انتخابات پیش آمد که با زحمات زیاد و امنیت خیلی بالا روند آن رو انجام دادیم؛ دو ماه است که همکاران در وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بارگذاری اطلاعات مشغول هستند ولی در میانه راه برگزاری انتخابات از سوی وزارت اعلام شد که انتخابات فقط به صورت دستی باید انجام شود.

وی ادامه داد: امروز شاهد به بار نشستن انتخابات به صورت الکترونیک و همچنین حضوری بودیم که در نهایت با این اعلام وزارتخانه همه انتخابات را به صورت دستی برگزار کردیم انتخابات در حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با هشت حوزه به صورت تلفیقی (الکترونیک ـ دستی) برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در برخی از شهرستان ها نیز صندوق سیار ارسال شده که از آن جمله می توان به هندیجان و باغملک اشاره کرد.

موگهی تشریح کرد: استقبال از این دوره انتخابات بسیار خوب و حتی بیش از انتظارمان بود؛ از قبل پیش بینی حضور گسترده را داشتیم و به همین دلیل تعداد نیروی انسانی کافی را از همکاران دانشگاه ها و شبکه های بهداشت و درمان بسیج کردیم.

وی با اشاره به اینکه همه همکاران بدون معطلی کار خود را انجام دادند، گفت: هفت هزار و ۳۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حائز شرایط رأی دهی در انتخابات نظام پزشکی هستند ۲۱۸ نفر کاندیدا در ۶ گروه شغلی متفاوت داریم که از بین آنها ۹۴ نفر باید در حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز انتخاب شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان یادآور شد: نتایج انتخابات آخر امشب اعلام و هیئت نظارت فردا در دبیرخانه هیئت نظارت و اجرایی آن را تأیید می کنند.


9280545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است