علمی فناوری 10:18 - 10 مهر 1393
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان:
سهراب‌پور گفت: باتوجه به برگزاری جایزه مصطفی (ص) در دی ماه باید هرچه سریع‌تر داوری این جشنواره را شروع کنیم.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، سهراب‌پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با حضور در سومین جلسه سیاستگذاری جایزه مصطفی (ص) در رابطه با این جایزه و نتایج سومین جلسه جایزه مصطفی (ص) که عصر دیروز در مرکز تحقیقات و سیاستگذاری وزارت امور خارجه برگزار شد طی سخنرانی گفت: بیشتر دستگاه‌ها در سومین جلسه سیاستگذاری جایزه مصطفی (ص) حضور داشتند، چنانچه در این جلسه لیست داوران مطرح شد و ۴ گروه داور در این جلسه معرفی شدند، البته داوران نانو تکنولوژی مورد تایید قرار گرفتند و قرار شد داوران در زمینه بیوتکنولوژی و زمینه عمومی طی دو لیست در اسرع وقت تکمیل شوند.
 
وی افزود: در سه زمینه تخصصی جایزه داده می‌شود و از ۵۴ کشور اسلامی یک جایزه به همه‌ی دانشمندان در جهان البته به شرط واجد شرایط بودن داده می‌شود. 


سهراب‌پور تصریح کرد: این جایزه در دی ماه داده می‌شود، بنابراین باید عجله کنیم که زود‌تر داوری را شروع کنیم.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در جلسه قبلی جایزه مصطفی (ص) دو مصوبه جدید تعیین شد، اظهار داشت: امسال به طور دقیق سه گروه تخصصی از کشورهای اسلامی حضور دارند، بنابراین اگر تغیییراتی باشد برای سالهای آینده صورت می‌گیرد که باید اجازه آن را از شورای انقلاب فرهنگی بگیریم، البته در خصوص دو رشته علوم انسانی و اجتماعی نیز باید بگویم که محمد رضا عارف در این جلسه اعلام کرد که شورا یک جایزه‌ایی تحت عنوان جایزه امام خمینی (ره) تعیین کرد که ان هم جهانی است و هم در زمینه علوم انسانی و علوم اجتماعی است.






انتهای پیام/

4854995
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات با اشاره به سه بار ارایه درخواست رفع فیلترینگ گوگل پلی به کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه، اظهار امیدواری کرد که با همراهی اعضا در جلسه هفته آینده رفع فیلتر صورت گیرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ مانع قانونی برای ثبت نام دانشجو معلمان در طرح تأمین مسکن فرهنگیان وجود ندارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ماه کامل صورتی پنجم اردیبهشت در آسمان نمایان خواهد شد و تمام طول شب قابل رصد است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بی نظمی‌ها در فضای زندگی، در تمرکز و تصمیم گیری فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت، سطح بهره‌وری و انرژی فرد را کاهش می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات نظارتی سازمان غذا و دارو از خانم‌ها خواست در استفاده از رژ لب افراط نکنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است