استانی 15:00 - 25 شهریور 1398

مهار حریق در ارتفاعات شهرستان ارسنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسد الله امینی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان از وقوع یک فقره حریق در ارتفاعات شهرستان ارسنجان خبر داد و گفت: این آتش سوزی در ارتفاعات کوه سیاه ارسنجان منطقه «چشمه خونی» به وقوع پیوست که با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی و مردم و ستاد  مدیریت بحران شهرستان در کمترین زمان ممکن بطور کامل اطفا شد.

امینی تصریح کرد: وزش باد و گستردگی آتش، عملیات اطفاء حریق را با مشکل مواجه کرده بود اما با تلاش نیروهای مردمی و منابع طبیعی در همان ساعات اولیه موفق به مهار آتش سوزی شدیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با اشاره به حضور فرماندار ، عوامل انتظامی و فرماندهی سپاه پاسداران ، بخشداری ،هلال احمر، شهرداری و تشکلهای مردم نهاد و مردم در محل آتش سوزی اظهار داشت: پس ازدریافت گزارش آتش سوزی بلافاصله ستاد مدیریت بحران در شهرستان تشکیل و نیروهای اطفای حریق بصورت گروه های ۱۵ نفره از روستاهای لای بازار ، جمال آباد و فیجان وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن موفق به مهار  مهار آتش شدند.

وی گفت: علت آتش سوزی و مساحت حریق در حال بررسی است.


10239156
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است