استانی 00:10 - 30 فروردین 1393
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رؤسای دانشگاه‌های این استان خواست تا در راستای فرهنگ‌سازی اجرای فرمان نوروزی رهبری همایش‌های مختلف برگزار کنند.

برگزاری همایش با موضوع «اقتصاد و فرهنگ» در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

مجید محنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اجرای فرمان نوروزی مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن آن در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعی است که مسئولان ارشد استانی به جد آن را رصد کرده و برای عملیاتی کردن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو مقوله اقتصاد و فرهنگ را برای پویایی لازم و ملزوم همدیگر دانست و گفت: تدبیری حکیمانه توسط رهبری بود که باید هر دو حوزه را به موازات هم برای رشد و شکوفایی مورد توجه قرار دهیم.

وی یکی از راه‌های فرهنگ‌سازی اجرای فرمان نوروزی را توجه بیشتر به نقش و عملکرد مراکز آموزشی و دانشگاهی دانست و از مراکز آموزش عالی به عنوان بهترین جایگاه در راستای عملیاتی کردن فرمان نوروزی رهبری نام برد.

وی برگزاری همایش‌های مختلف ملی و منطقه‌ای با موضوع اقتصاد و فرهنگ را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بهترین راه برای ترویج و توسعه و فرهنگ‌سازی در راستای عملیاتی کردن فرمان نوروزی رهبری برشمرد.

محنایی افزود: به همین منظور از دانشگاه‌ها انتظار داریم که به یاری مسئولان استانی بشتابند و کار فرهنگ‌سازی را خودشان انجام دهند و این‌گونه در جامعه بستر لازم برای اجرای دستور رهبری در عرصه عمل را فراهم کنند.


3513633
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است