ورزشی 18:23 - 13 مرداد 1394
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص اتفاقات دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.

اعلام جریمه سه تیم لیگ برتر
به گزارش افکارنیوز ،در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که مورخ نهم مردادماه برگزار شد تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی تبریز اقدام به تخلف و فحاشی نسبت به یکی از داوران که در فصل گذشته برای این تیم قضاوت داشت، کردند. بر همین اساس و با توجه به ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی، باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



در دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده خراسان که در ۹ مرداد برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس اقدام به فحاشی نسبت به داور مسابقه کردند که طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی، باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه محکوم شد.



همچنین در دیگر دیدار هفته نخست لیگ برتر در دیدار تیم های فولاد خوزستان و راه آهن که در تاریخ نهم مرداد برگزار شد، کمیته انضباطی به دلیل فحاشی تماشاگران منتسب به تیم فولاد خوزستان به این باشگاه به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی تذکر کتبی داد.



بازی بین تیم های ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان دیگر دیداری بود که در نهم مرداد برگزار شد که باشگاه ملوان انزلی به دلیل تخلف تماشاگران، اهانت به تیم مقابل و پرتاب بطری هنگام ضربه زدن به توپ توسط تیم مهمان، به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه شد. این رای بر اساس ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی توسط کمیته انضباطی صادر شد.



همچنین یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل انجام مصاحبه و بیان مطلب که سبب تشویش اذهان عمومی و ایجاد وهن به فوتبال شده است، مطابق با ماده ۷۲ آیین نامه انضباطی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. لازم به ذکر است که درخصوص قسمتی از اظهارات گل محمدی در مورد ایجاد شائبه در نتیجه مسابقات، با توجه به صلاحیت کمیته اخلاق پرونده جهت پیگیری به آن کمیته ارسال شد.



بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان در دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان که در تاریخ هشتم مرداد در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، به دلیل اعتراض به داور مسابقه پس از پایان مسابقه و اهانت به داوران مطابق با بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین سیروس نعمتی نژآد مربی تیم استقلال خوزستان هم به دلیل اهانت و اعتراض به داوران بر اساس بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای صادره قطعی است.

6858720
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است