ورزشی 12:55 - 07 فروردین 1396
کارلوس کی روش:
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست از هواداران برای حضور در ورزشگاه گفت: انتظار ما این است که ایرانی‌ها به ورزشگاه بیایند تا بازی را روی سکوها نبازیم.

رویای صعود هنوز ادامه دارد/ هواداران بیایند تا بازی را نبازیم

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از  بازی تیم های ملی فوتبال ایران و چین که امروز دوشنبه برگزار شد گفت: امیدوارم رسانه ها بتوانند کار خوبی را در جهت دعوت هواداران برای حضور در ورزشگاه انجام دهند. در درجه دوم هم خوشآمد می گوییم به تیم ملی چین و خیلی خوشحالیم که در کشورمان میزبان تیم ملی این کشور هستیم و امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

وی ادامه داد: چیزی در گروه ما مشخص است اینکه هنوز هیچ تیمی به طور کامل از دور مسابقات خارج نشده و صعود هیچ تیمی هم به جام جهانی قعطی نشده است. بنابراین مسابقات در اوج هیجان پیگیری می شود و همه تیم ها تلاش می کنند که به رویای صعود به جام جهانی دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: مطمئنا بازی دشواری برابر تیم خوب چین که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد خواهیم داشت. امیدوارم هواداران تیم ملی ایران همان کاری را بکنند که هواداران چین کردند و ورزشگاه محل بازی رفت را پرکردند. اگر هواداران ورزشگاه را پر نکنند ما قطعا بازی را روی سکوها خواهیم باخت. به همین خاطر امیدوارم هواداران تیم ملی ایران بتوانند با حضور در ورزشگاه آزادی فضای خوبی را برای پیروزی فراهم کنند.

کارلوس کی روش در مورد تقابل دو سرمربی پرتغالی و ایتالیایی که سابقه قهرمانی با تیم های ملی کشورشان را دارند و آیا این یک بازی بزرگ است در جمله کوتاهی گفت: نه، بازی بزرگی نیست!

وی در مورد غیبت مارچلو لیپی در نشست خبری قبل از دیدار برابر ایران نیز گفت: این سوالات را از افرادی که مرتبط هستند بپرسید چون به بنده اصلا ارتباطی ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که اگر تیم ملی ایران برابر چین به برتری برسد آیا می تواند امیدوار بود که این تیم به جام جهانی صعود کرده است گفت: صحتبی در این مورد ندارم!

وی ادامه داد: همانطور که ابتدا هم عرض کردم حضور هواداران در ورزشگاه بسیار اهمیت دارد. اگر ورزشگاه پر شود با چینی ها برابر خواهیم شد چرا که آنها در بازی رفت ورزشگاه را پر کردند. اگر تماشاگران بیایند مطمئنا ما هم با اعتماد به نفس بالایی به میدان خواهیم رفت چرا که در صدر جدول هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. 

کی روش در مورد اینکه چه برنامه ای برای دیدار با چین و گرفتن سه امتیاز دارید گفت: نگاه ما نسبت به بازی فردا اینگونه خواهد بود که اگر مجبور شویم دفاع کنیم با سازماندهی خوب این کار را خواهیم کرد. حتی اگر لازم باید ۸۰ دقیقه دفاع کنیم با آرامش این کار را خواهیم کرد اما تفکر کلی ما این است که قطعا در این بازی به پیروزی برسیم. تفکر ما اینگونه نیست که صرفا دفاع کنیم بلکه می خواهیم دفاع کنیم که به گل برسیم. قطعا تمام توانمان را خواهیم گذاشت تا به پیروزی برسیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اگر تاکنون گلی دریافت نکرده ایم به خاطر انسجام بازیکنان در زمین است که همدیگر را به خوبی حمایت می کنند. برای ما فرقی نمی کند که برابر چین بازی کنیم یا تیم ملی آرژانتین. برای ما مهم است که با انسجام کار کنیم و اجازه ندهیم دروازه مان باز شود.

کارلوس کی روش در پاسخ به پرسش خبرنگار چینی مبنی بر اینکه تفاوت تیم ملی چین با هدایت لیپی و سرمربی قبلی چیست گفت: مسائل زیادی هست که من به آن آگاهی دارم اما اجازه بدهید بعد از بازی در این مورد صحبت کنم. اما می دانم که لیپی مربی بزرگی است که کارنامه خیلی خوبی هم دارد. با این حال تیم چین در دیدار رفت برابر ما هم خوب بود و اینگونه نیست که فقط با حضور لیپی بهتر شده باشد. با این حال برابر کره جنوبی نشان داد که چه تیم بزرگی است.

وی در مورد اینکه چه برنامه ای برای انتخاب دستیاران ایرانی و خارجی جدید دارید یا اینکه آیا مربیان قبلی را دعوت به همکاری خواهید کرد فقط سکوت کرد و ادامه داد: الان چند دستیار کنار من هستند شاید آنها آمده اند تعطیلات! شاید هم توریست هستند؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا فکر می کنید غیبت مارچلو لیپی در نشست خبری یک جنگ روانی است گفت: به این سوال پاسخ نمی دهم.


8951865
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است